در آستانه عید نوروز؛

چتر حمايتی گروه صنعتی پاکشو بر دبیرستان دخترانه معاد شهر ری گسترانده می‌شود

    کد خبر :895905

گروه صنعتی پاکشو در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی، در آستانه عید نوروز اقدام به تهیه و توزیع ۳۵ بسته مواد غذایی و‌ شوینده ویژه ۳۵ نفر از دانش آموز دختر دبیرستان معاد در شهر ری، کرد.

مدیر منابع انسانی گروه صنعتی پاکشو بیان کرد: ٣٥ دانش آموز دبیرستان دخترانه معاد که طی دو سال گذشته و  با حاكميت بيماری كرونا، والدين خود را به دليل ابتلا به اين بيماري از دست داده و بی سرپرست شدند، جامعه هدف توزیع این بسته‌های غذایی و مواد شوینده هستند.

ميثم سلماسی بیان اینکه با حمایت مديرعامل گروه صنعتی پاکشو موفق به تهيه سبدی از انواع مواد شوينده محصولات این و بسته‌های غذايی برای شب عيد شدیم، افزود: بسته غذایی تهیه شده شامل؛ برنج، گوشت، رب، روغن و ماكارونی است و انواع شوینده‌ها هم در بسته بهداشتی جای داده شده است.

او ارزش ريالی هر يك از اين بسته‌ها را يك ميليون و ١٠٠ هزار تومان اعلام كرد.

مدیر منابع انسانی گروه صنعتی پاکشو همچنین به بخشی از اقدامات انجام شده این شرکت در امور عام‌المنفعه در سال جاری از جمله تهیه سبد محصولات بهداشتی و‌ شوینده بيمارستان كودكان مفيد به مدت یکسال و تامین سبد بهداشتی مرکز توانبخشی رویان به مدت یکماه اشاره و تصریح کرد که با عنايت مديرعامل مجموعه، تلاش خواهد شد تا با شناسایی نیازمندان بیشتر، این مهم در سال آینده نیز تداوم یابد.

سلماسی به مدیریت بازار در بحبوبه شیوع کرونا و تامین نیاز جامعه به شوینده‌های مورد نیاز هم اشاره و خاطرنشان کرد: همزمان با شیوع این بیماری و ‌کاهش شوینده‌ها در بازار، تلاش کردیم خط تولید محصولات مورد نیاز از جمله ژل ضدعفونی كننده دست را راه‌اندازی و تمام شوينده‌های مورد نياز را به بازار عرضه کنیم و خوشبختانه مشكلی در اين دو سال نداشتيم.

او همچنین از آمار صعودی استخدام نیروی انسانی در گروه صنعتی پاکشو و زیرمجموعه‌های آن علی‌رغم وجود مشکلات اقتصادی در بسیاری از بخش‌های جامعه خبر داد و گفت: نه تنها تعدیل نیرو نداشتیم بلکه تعداد نیروهای این مجموعه در سال ٩٩ از یکهزار و ١٠٠ نفر به يكهزار و ٦٠٠ نفر افزايش يافت و در سال ١٤٠٠ هم به یکهزار و هفتصد نفر رسيد.

مدیر منابع انسانی این مجموعه تصریح کرد: تمام تلاشمان اين است كه در سال ١٤٠١ علاوه بر حفظ اين نيروها، ميزان اشتغال با توسعه توليدات مجموعه شرکت‌های گروه صنعتی پاکشو به دو هزار نفر برسد.

سلماسی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر چگونگی استراتژی شرکت متبوع در افزایش تولیدات و‌تنوع بخشی، اظهار کرد: هر دو مؤلفه جزو استراتژی ها و برنامه‌های كلان اين سازمان است که البته در بخش بازاريابی و فروش بايد تعيين شود اما تلاشمان در بحث نیروهای انسانی آموزش، نگاهداشت و عدم جذب در شرکت‌های رقیب است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید