چالش مهم پرداخت مطالبات رادشوویچ

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۱ ۱۶:۲۶
    کد خبر :959728
رادشوییچ
باشگاه پرسپولیس در ماه آینده یک چالش مهم و میلیاردی برای پرداخت قسط اول مطالبات رادوشویچ پیش رو خواهد داشت.

باشگاه پرسپولیس در اقدامی خوب در تاریخ ۱۸ آبان ماه توانست با بوژیدار رادوشویچ برای پرداخت مطالبات ۸۶۶ هزار دلاری این بازیکن به توافق برسد، اتفاقی که منجر به بسته شدن این پرونده در دادگاه CAS و همچنین فرصت حدود یک ساله پرسپولیس برای پرداخت قسطی مطالبات رادوشویچ شد.

طبق این توافق باشگاه پرسپولیس و رادوشویچ بر سر پرداخت مبلغ ۸۵۰ هزار یورو در چهار قسط از تاریخ ۱۵ ژانویه ۲۰۲۳ (۲۵ دی ماه ۱۴۰۱) تا نهم نوامبر۲۰۲۳ (۱۸ آبان‌ ماه ۱۴۰۲) توافق کردند که این رقم کمتر از مبلغ ذکرشده در رأی فیفا بود.

بر همین اساس باشگاه پرسپولیس متعهد است در تاریخ ۲۵ دی ماه اولین قسط خود را که چیزی حدود ۲۱۰ هزار یوروست به رادوشویچ پرداخت کند. این مبلغ با احتساب یوروی حدود ۳۹ هزار تومانی در بازار آزاد چیزی حدود هشت میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان خواهد بود که باشگاه پرسپولیس باید به موقع آن را به حساب رادو واریز کند، مبلغی که با توجه به هزینه‌های جاری سرخپوشان در ماه آینده می‌تواند یک بار سنگین روی دوش مدیران باشگاه باشد.

باشگاه پرسپولیس در زمان مدیریت محمدحسن انصاری‌فرد در اقدامی عجیب رقم قرارداد رادوشویچ را افزایش و به مدت سه سال تمدید کرد که همین موضوع باعث شد تا پس از فسخ قرارداد یکطرفه این بازیکن، حالا سرخپوشان با پرونده‌ای سنگین در فیفا و مشکلی بزرگ برای پرداخت مطالبات رادوشویچ مواجه باشند
0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید