پیش بینی باران،‌رعدوبرق و وزش باد شدید از امروز تا چهارشنبه

    کد خبر :802618

سازمان هواشناسی با پیش بینی باران،‌رعدوبرق و وزش باد شدید از امروز تا چهارشنبه در برخی استان‌ها از وزش باد شدید طی امروز در ۱۰ استان از جمله تهران خبر داد.

بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در برخی مناطق استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی،‌ خراسان جنوبی، نیمه شمالی کرمان، شرق سیستان و بلوچستان، ارتفاعات مازندران و شمال شرق تهران و بخش‌هایی از مرکز کشور رشد ابر، بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می شود.

فردا یکشنبه 29 فروردین در برخی مناطق مازندران، گیلان، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، یزد، شمال و شمال غرب فارس، نیمه شمالی کرمان و ارتفاعات سمنان و شمال شرق تهران بارش پراکنده و در برخی مناطق رگبار، رعدوبرق و وزش باد روی می‌دهد.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی دوشنبه در خراسان شمالی، ارتفاعات استان‌های مازندران، گلستان، سمنان، تهران، البرز، کرمان و شمال هرمزگان بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی شده است. روز سه شنبه همین شرایط در برخی مناطق شمال غرب روی می‌دهد و در سایر مناطق کشور آسمان صاف و پایدار خواهد بود.روز چهارشنبه اول اردیبهشت 1400 دربرخی مناطق شمال غرب، سواحل دریای خزر، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی، دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی و ارتفاعات کرمان بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می‌شود.

همچنین از اوایل وقت امروز در استان‌های سمنان، تهران، البرز، قزوین، قم، شمال مرکزی، شمال و شرق اصفهان، ایلام و غرب خوزستان در برخی ساعات وزش باد شدید گاهی همراه با گردوخاک پیش بینی شده است. امروز مناطق مرکزی و شرقی خلیج‌فارس و تنگه هرمز مواج است.

منبع: تسنیم

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید