پیتر جکسون در سریال ارباب حلقه‌ها دخالتی ندارد

    کد خبر :299240

پیتر جکسون (Peter Jackson) در ساخت سریال تلویزیونی Lord Of The Rings «ارباب حلقه‌ها» دخالتی نخواهد داشت.

گیمفا: پیتر جکسون (Peter Jackson) در ساخت سریال تلویزیونی Lord Of The Rings «ارباب حلقه‌ها» دخالتی نخواهد داشت. جکسون در اویل هزاره‌ی جدید رمان‌های مشهور جی. آر. آر تالکین (J. R. R Tolkein) را به پرده‌ی سینما آورد. فیلمبرداری پشت سر هم این سه‌گانه شرایط را برای اکران آن در سه سال متوالی فراهم کرد و این مجموعه‌فیلم به یکی از بزرگ‌ترین‌ها در نوع خود تبدیل شد. هر سه فیلم این سه‌گانه مورد تحسین‌های انتقادی قرار گرفتند و در گیشه بسیار خوب عمل کردند. بنابراین کمپانی برادران وارنر آمادگی رها کردن این مجموعه‌فیلم را نداشت. جکسون در آخرین دقایق برای نجات The Hobbit Trilogy «سه‌گانه‌ی هابیت» وارد شد اما این مجموعه‌فیلم به اندازه‌ی سه‌گانه‌ی اول مورد تحسین قرار نگرفت.

از آن جایی که شرکت آمازون در حال آماده‌سازی سریال تلویزیونی عظیم «ارباب حلقه‌ها» است، داستان‌های مربوط به زمین میانه فعلا بر پرده‌ی سینما مورد کاوش قرار نمی‌گیرند. وقایع این سریال مربوط به زمان قبل از رویدادهای سه‌گانه‌ی جکسون خواهد بود اما هنوز مشخص نیست که این سریال واقعا یک پیش‌درآمد خواهد بود یا خیر. حضور جکسون می‌توانست این احتمال را قوی‌تر کند اما او حضور نخواهد داشت.

Allocine در مصاحبه‌ای با جکسون از او درباره‌ی شایعات مربوط به بازگشت او به این سریال تلویزیونی سوال کرد. در حالی که حضور او در چنین پروژه‌ای محتمل به نظر می‌رسد، جکسون گفت که در ساخت این سریال مشارکت نخواهد کرد. جکسون این‌گونه به این شایعات پاسخ داد:

من در ساخت سریال تلویزیونی «ارباب حلقه‌ها» دخالتی ندارم. درک می‌کنم که چرا نام من ممکن است به میان بیاید اما من هیچ کاری با این پروژه ندارم.

جکسون تنها کسی است که پیشنهاد خلاقه‌ی جان بخشیدن به رمان تالکین به روش لایو-اکشن را ارائه کرد و در اجرای آن نیز بسیار خوب عمل کرد. آشنایی طرفداران با بینش جکسون و نیز مترادف بودن نام او با سریال شرکت آمازون تنها برخی از دلایلی است که باعث شد شایعاتی مبنی بر حضور او شکل بگیرد. اگرچه ظاهرا این حرف و حدیث‌ها چیزی بیش‌تر از شایعات نبوده‌اند. درست همان‌طور که عنوان شد جکسون ممکن است با کمپانی دی‌سی همکاری کند (شایعه‌ای که او رد کرد).

طرفداران رویکرد جکسون به مجموعه‌فیلم «ارباب حلقه‌ها» ممکن است از این‌که او بار دیگر سکان هدایت آن را بر عهده ندارد، ناراحت شوند اما ممکن است این مسئله اتفاق خوبی باشد. اگرچه نسخه‌ی جکسون بسیار محبوب است اما دخیل نبودن او در این پروژه به این معناست که خون تازه‌ای به رگ‌های این مجموعه تزریق خواهد شد. مضاف بر این خواست آمازون مبنی بر ادامه داشتن سریال برای چندین فصل، وقت زیادی از جکسون خواهد گرفت. اکنون که جکسون هدایت‌گر این پروژه نیست، باید منتظر بمانیم و ببینیم که آمازون چه کسی را برای سکان‌داری این سریال انتخاب خواهد کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید