پوچتینو: من مسئول شکست هستم نه ام‌باپه

  • آرشیو
  • دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۹ ۸:۲۹
    کد خبر :787384

سرمربی پاری سن ژرمن بعد از شکست برابر موناکو خود را مسئول نخست شکست دانست و به حمایت از ام‌باپه پرداخت.

پاری سن ژرمن در حساس ترین بازی هفته بیست و ششم رقابت های لیگ فرانسه به مصاف موناکو رفت و با دو گل شکست خورد.

کیلیان ام باپه با وجود درخشش در دیدار برابر بارسلونا در این بازی عملکرد ضعیفی از خود نشان داد و همین انتقادهایی را از او به دنبال داشت اما پوچتینو در نشست خبری بعد از بازی به حمایت از این بازیکن پرداخت.

سرمربی پاری سن ژرمن گفت: من نمی توانم از ام باپه انتظار داشته باشم که در همه بازی ها خوب ظاهر شود. فوتبال بر اساس شرایط و موقعیت ها و نوع حریفان تغییر می کند. قرار نیست که یک بازیکن در هر بازی بهترین باشد. گاهی اوقات هر تلاشی نتیجه نمی دهد. تنها ام باپه نبود که امشب بد بود. کل تیم نتوانست عملکرد خوبی از خود نشان دهد و به همین خاطر هم شکست خوردیم.

به گزارش ایسنا، او ادامه داد: اگر دنبال مسئول شکست هستید من هستم. تفاوت زیادی بین بارسلونا و موناکو چه در فضای بازی و چه در نوع رقابت وجود دارد. موناکو امشب بسیار خوب بود و ما ضعیف تر از هر حریف بودیم و این دلیل شکست بود. من بعد از شکست همه نظرات و انتقادها را قبول می کنم. برابر شما مسئول نخست شکست قرار گرفته است و می توانید هر انتقادی کنید.

با این شکست اختلاف پاری سن ژرمن با صدرنشین به ۴ امتیاز افزایش پیدا کرد. پوچتینو درباره شانس تیمش برای قهرمانی گفت: ما با قرار گرفتن در رده سوم جدول رده بندی بیگانه‌ایم. باید تلاش بیشتری از خود نشان دهیم. نمی توان واقعیت را تغییر داد. ما فرصت صدرنشینی را داریم و تا پایان به جنگ و تلاش خود برای قهرمانی ادامه خواهیم داد.

او درباره دلیل نیمکت نشینی وراتی در این بازی گفت: این تصمیم به خاطر خود وراتی گرفته شد. او توان بازی در ۹۰ دقیقه را نداشت و به همین خاطر نیمکت نشین شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید