پورشه ویژن 357 کانسپت معرفی شد/به مناسبت 75 سالگی برند آلمانی

    کد خبر :970037

قطعا باید پورشه را از برندهای مطرح و محبوب خودروساز آلمانی دانست که چندین دهه از فعالیت آن می‌گذرد. سال 2023 این کمپانی 75 ساله خواهد شد و به همین دلیل محصولی ویژه تدارک دیده شده که به عنوان پورشه ویژن 357 کانسپت شناخته می‌شود.

بازتاب-این خودرو همانطور که از نامش پیدا است، مدلی کانسپت بوده و قرار نیست به فروش برسد بلکه به موزه این شرکت منتقل خواهد شد. هدف پورشه از ارائه چنین مدلی، جشن 75 سالگی خود بوده تا نشان دهد برنامه‌های بسیاری برای آینده داشته و راه طولانی در این چندین دهه سپری کرده تا به این نقطه رسیده است.

ویژن 357 کانسپت

ویژن 357 کانسپت روی پلتفرم 718 کیمن GT4 RS ساخته شده و قدرتی 500 اسب بخاری دارد. پورشه این مدل را در انجمن DRIVE شرکت فولکس واگن در برلین به نمایش گذاشت. خودروساز آلمانی در بیانیه‌ای اعلام کرد:

“پورشه اکنون سالگرد تولد خود را با پورشه ویژن 357 و اشاره به پورشه 356، رویای فری پورشه که آغاز خودروهای اسپرت این شرکت بود، جشن می‌گیرد. تیم پورشه سبک با رهایی از مقرراتی که برای پیاده‌سازی به‌عنوان یک مدل در سری محصولات اعمال می‌شود، بیان‌های بالقوه‌ای از فلسفه طراحی آینده را نشان می‌دهد، یکی از نمونه‌های آن، بهبود پیوسته امضای نور است که در مسیری که به سمت آن اشاره می‌کند، هم پیشرو و هم رویایی به نظر می‌رسد. این مدل مفهوم اساسی منعکس کننده تعامل بین سنت و نوآوری است.”

ویژن 357 کانسپت

مایکل مائر، نایب رئیس پورشه بیان داشت که این خودرو رونمایی شده، یک هدیه برای طرفداران به مناسبت سالگرد 75سالگی کمپانی است و بی‌شک یادآور سنت این شرکت در طراحی خودرو و نوید آینده‌ای مدرن خواهد بود. همانطور که گفته شد، این مدل برای فروش تدارک دیده نشده و به موزه محصولات پورشه منتقل خواهد شد. انتظار داریم در آینده شرکت آلمانی مدل‌های ویژه‌ بیشتری معرفی کند.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید