پورشه تایکان را در مدل 2022 بروزرسانی کرد

  • آرشیو
  • شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۰ ۰:۴۱
    کد خبر :839775

پورشه که در سال‌های گذشته خودرو الکتریکی تایکان را معرفی و عرضه کرده بود، حال به تازگی تصمیم گرفت نسخه 2022 را با برخی بروزرسانی همراه سازد، بروزرسانی که چندان طراحی را با تغییر همراه نکرد.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار–مهمترین تغییرات فنی تایکان 2022 به مدیریت گرمایی پیشرانه و بهبود زمان شارژ مربوط می­‌شود. درواقع محصول پورشه قادر است گرمای اضافی حاصل از اجزای الکتریکی را برای تنظیم دمای مجموعه باتری بکارگیرد. البته پورشه فعلاً درباره میزان تغییر زمان شارژ سخنی به میان نیاورده است.

پورشه دو مجموعه رنگ Paint to Sample و Paint to Sample Plus را برای تایکان 2022 پیشنهاد کرده است. مجموعه اول شامل 65 رنگ است، که برخی از آن‌ها همچون آبی Moonlight، سبز Acid، ارغوانی Rubystar و آبی Riviera، یادآور محصولات کلاسیک این خودروساز آلمانی خواهد بود. در مجموعه Paint to Sample Plus، امکان سفارش هر طیف رنگ بنابر سلیقه مشتری وجود دارد.

دستیار پارک با کمک ریموت، قابلیت جدید دیگری است که برای تایکان 2022 پیش‌­بینی شده است. این سامانه امکان ورود و خروج به فضای پارک و پارک دوبل بدون حضور راننده را فراهم می­‌کند. برای استفاده از این سامانه لازم است ابتدا راننده آن را فعال کرده و سپس از خودرو خارج شود و یا این‌که از طریق نرم‌­افزار تلفن همراه آن را کنترل کند.

پشتیبانی سیستم اطلاعات سرگرمی از اندروید اتو با اتصال پورت USB-C، دستیار صوتی Voice Pilot و مسیریاب ماهواره­ای با امکان محاسبه سریع‌تر مسیر، سایر قابلیت­‌های تازه‌­ای است که در دسترس مالکان هردو نسخه از تایکان 2022 قرار دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید