ساکاشویلی تهدید به خودکشی کرد!

    کد خبر :166297

میخائیل ساکاشویلی، رئیس جمهور سابق گرجستان صبح امروز (سه‌شنبه) با حضور در پشت بام ساختمانی تهدید کرد که خود را از بالا به پایین پرت می‌کند.

به گزارش بازتاب به نقل از روزنامه انگلیسی ایندیپندنت، دیوید ساکراودلیزه یکی از مشاوران نزدیک ساکاشویلی که اکنون یک فعال سیاسی-اجتماعی اوکراینی محسوب می‌شود، اعلام کرد: در پی حکم دادستان نیروهای دولتی نزدیک ساعت هفت صبح به وقت محلی برای انجام تحقیق و تفحص در محل سکونت ساکاشویلی تلاش کردند وارد خانه شوند، پس از این اتفاق ساکاشویلی به پشت بام رفته و تهدید کرد که خود را از بالا به پایین پرت می‌کند.

در حال حاضر نیروهای امداد و نجات در صحنه حضور پیدا کردند و همچنین افرادی وارد مذاکره با رئیس‌جمهور پیشین گرجستان شدند تا او را از این تصمیم بازگردانند.

ساکاشویلی به عنوان فردی که در درگیری مستقیم با رئیس‌جمهوری اوکراین قرار دارد، شناخته می‌شود.

ساکاشویلی شخصیت برجسته تظاهرات انقلاب گل رز ۲۰۰۳ در گرجستان بود. وی قریب به یک دهه رئیس جمهوری این کشور بود اما در ۲۰۱۳ گرجستان را ترک گفت و سپس به عنوان فرماندار منطقه اودسا در اوکراین منصوب شد. اما در ۲۰۱۶ از این سمت کناره‌گیری کرد چون مدعی شد که اقداماتش برای ریشه کنی فساد در این کشور باعث خشم مسؤولان شده است.

شهروندی اوکراینی وی در سال جاری میلادی زمانی که از کشور خارج شد، لغو شد اما در سپتامبر به اوکراین بازگشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید