پناهندگی 3 ملی‌‎پوش بدنسازی ایران در نروژ و اسپانیا

  • ورزشی
  • جمعه ۲۱ آبان ۱۴۰۰ ۱۴:۴۴
    کد خبر :861027
پناهندگی 3 ملی‌‎پوش بدنسازی ایران در نروژ و اسپانیا

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: موضوع پناهنده شدن ورزشکاران بدنسازی بررسی و رییس فدراسیون توضیحات لازم را خواهد داد.

کیکاووس سعیدی در مورد ‌پناهنده شدن دو تن از ورزشکاران بدنسازی در جریان مسابقات جهانی اسپانیا، در روزهای اخیر بیان کرد: اجازه بدهید بررسی دقیق تر انجام شود و در اولین فرصت اطلاع رسانی می شود.

او در پاسخ به این پرسش که رییس فدراسیون نباید در مقابل این اتفاق پاسخگو باشد، تاکید کرد: حتما همه مسئولان ورزش باید در قبال عملکرد و نتایج پاسخگو باشند و مسئول فدراسیون توضیحات لازم را خواهد داد.

سعیدی در مورد اینکه گفته می‌شود به تیم دیگری از این فدراسیون اجازه اعزام به مسابقات داده نشده است، گفت: این موضع در دست برسی است و نتیجه را مسئول فدراسیون اعلام می کند.

کدام ورزشکاران پناهنده شدند؟

گفتنی است سایت ورزشی “طرفداری” در این زمینه نوشت: «بعد از امیر غلام‌ زادگان و علیرضا پیری دو ملی پوش فیتنس که در جریان مسابقات جهانی بدنسازی اسپانیا از هتل تیم ملی در بارسلون فرار کردند، این بار خبرهای تلخی از اردوی تیم ملی پاورلیفتینگ در مسابقات جهانی نروژ به گوش می رسد.

به گفته برخی منابع موثق امیر اسدالله زاده ملی پوش پاورلیفتینگ کشورمان که همراه با تیم ملی در رقابت های جهانی نروژ به سر می برد از صبح چهارشنبه غیبش زده و هتل تیم را ترک کرده است.

به گزارش ایسنا، بعد از گذشت یک روز هنوز از امیر اسدالله زاده خبری نیست. این سومین ورزشکاری است که از فدراسیون بدنسازی در یک هفته اخیر در مسابقات برون مرزی از تیم جدا می شود.»

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید