2 پنالتی پرسپولیس نادیده گرفته شد

  • ورزشی
  • جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ ۱۹:۰۳
    کد خبر :968603
پرسپولیس

کارشناس داوری به تحلیل قضاوت بازی پرسپولیس و ذوب آهن پرداخت.

علی میرزابیگی درمورد قضاوت تیم داوری بازی پرسپولیس و ذوب آهن، اظهار داشت: در دقیقه ۶ بازی مرتضی پورعلی گنجی با دست به سر بازیکن ذوب آهن صربه زد که قطعا باید کارت زرد می‌گرفت اما کاظمی این کار را انجام نداد. در دقیقه ۱۱ میلاد سرلک بازیکن حریف را گرفت و مانع از حمله موثر ذوب آهن شد. در این صحنه نیز بازیکن پرسپولیس باید اخطار می‌گرفت که باز هم داور این کار را انجام نداد.

وی افزود: در دقیقه ۲۵ هرچند پورعلی گنجی خطایی انجام نداد اما نباید به داور اعتراض می‌کرد. به همین دلیل کارت زرد به او درست بود. کارت زرد نشان دادن کاظمی به هنانوف در دقیقه ۶۰ به دلیل تکل بی‌پروای این بازیکن درست بود.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان اضافه کرد: در دقیقه ۷۷ ضربه آزاد امید عالیشاه به دست بازیکن ذوب آهن برخورد داشت که داور باید به سود پرسپولیس اعلام پنالتی می‌کرد. در این صحنه به این دلیل که ضربه به سمت دروازه بود، باید به بازیکن اصفهانی کارت زرد نشان داده می‌شد که کاظمی پنالتی نگرفت.

وی درمورد صحنه روی زمین افتادن محمد عمری، گفت: کاظمی در آن لحظه بالای سر بازیکن پرسپولیس بود و به درستی پنالتی نگرفت اما باید به عمری به خاطر شبیه سازی کارت زرد می‌داد که این کار را انجام نداد.

میرزابیگی تصریح کرد: علیرضا ایلدروم در دقیقه ۸۵ با تمرکز و کار بسیار عالی، تصمیم درستی در تک به تک دیاباته گرفت. دقیقه ۸۹ نیز اخطار به سروش رفیعی به دلیل تکل بی‌پروای او درست بود.

2 پنالتی برای پرسپولیس رخ داد

نوذر رودنیل دیگر کارشناس داوری فوتبال در خصوص نحوه قضاوت وحید کاظمی در بازی پرسپولیس و ذوب آهن اظهار داشت: این داور تمام کارت‌های زردی که نشان داد درست بود و تا دقیقه 78 مسابقه هم تمامی تصمیم‌هایش درست بود اما در این دقیقه به دلیل برخورد توپ به دیواره دفاعی ذوب آهن و دست باز مدافع این تیم باید یک خطای پنالتی برای پرسپولیس اعلام میشد. همچنین در دقیقه 80 هم روی محمد عمری خطای پنالتی رخ داد اما داور این پنالتی را هم ندید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید