پلیس: وزارت نیرو محل‌های استخراج رمزارز را به ما اعلام کند

    کد خبر :814831
پلیس: وزارت نیرو محل‌های استخراج رمزارز را به ما اعلام کند

فرمانده انتظامی پایتخت گفت: قطع برق مشکلات زیادی در حوزه ترافیکی برای پلیس راهور و همچنین برای انضباط‌ و امنیت پایتخت مشکلاتی ایجاد کرده است.

سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت درباره خاموشی‌های اخیر برق در برخی مناطق تهران گفت: واقعیت این است که قطع برق مشکلات زیادی در حوزه ترافیکی برای پلیس راهور ایجاد کرده و علاوه بر آن، برای انضباط‌ و امنیت پایتخت نیز مشکلاتی را رقم زده است. از این رو امیدوارم که این مسئله زودتر حل شود و مسئولان مربوطه اقدامات لازم را برای جلوگیری از قطع برق انجام دهند.

وی درباره تاثیر استخراج رمزارزها بر قطع برق که به دستور اخیر رئیس‌جمهوری برای توقف تولید ارز دیجیتال نیز منجر شده است، بیان کرد: همان‌طور که در عمل هم نشان داده‌ایم، ما در پلیس پایتخت این آمادگی را داریم که با هرگونه فعالیت غیرقانونی برای استخراج رمزارزها و فعالیت ماینرها برخورد کنیم. این موضوع را به وزارت نیرو نیز اعلام کرده‌ایم که هرجا را در سطح شهر تهران به ما اعلام کنند، ما با تمام توان با آن برخورد خواهیم کرد.

به گزارش ایسنا، رئیس پلیس پایتخت افزود: ما این آمادگی را داریم و قبلا نیز اعلام کرده‌ایم. علاوه بر آن، در صورت مشاهده چنین مواردی خود ما نیز وارد عمل می‌شویم و با آن برخورد می‌کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید