پلیس راه: جاده‌های مازندران در تعطیلات پیش‌رو یک طرفه نمی‌شوند

    کد خبر :755719

رئیس پلیس راه مازندران گفت: جاده‌های مازندران در تعطیلات پیش‌رو یک طرفه نمی‌شوند.

علیرضا قدمی امروز درباره وضعیت ترافیکی و جوی محورهای مازندران در گفت‌وگو با فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: در حال حاضر آمد و شد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت پرحجم و روان است.

وی با اشاره به لغزندگی و کاهش دید مقطعی در محورهای مازندران، افزود: طی روز گذشته تاکنون چندین مورد ریزش در محورهای هراز و کندوان رخ داد اما منجر به انسداد محور نشده است.

رئیس پلیس راه مازندران اضافه کرد: با توجه به وضعیت جوی احتمال ریزش و رانش در محورهای کوهستانی به‌ویژه هراز و کندوان بالا است و تاکید ما به رانندگان پرهیز از سفرهای غیرضروری و توجه به مقررات راهنمایی و رانندگی است.

این مسؤول با بیان اینکه اعمال محدودیت‌های ترافیکی از روز گذشته در محورهای مازندران آغاز شده است، افزود: براساس برنامه آمد و شد کتمیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های پنج‌شنبه، جمعه، شنبه و یک‌شنبه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۰ روز دوشنبه از محور هراز ممنوع است.

قدمی ادامه داد: تردد تمامی تریلرها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی نیز از ساعت 8 تا 24 روز یک‌شنبه از محور سوادکوه ممنوع است.

وی با اعلام اینکه در تعطیلات پیش‌رو، جاده‌های مازندران یک طرفه نمی‌شوند، خاطرنشان کرد: باتوجه به شرایط موجود لازم است مسافران از سفر‌های غیرضروری پرهیز کنند.

رئیس پلیس راه مازندران در پایان گفت: مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ با پیش شماره ۰۱۱ در هر ساعتی از شبانه‌روز پاسخگوی آخرین وضعیت راه‌های مازندران است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید