“پسر طلایی” که فوتبال اروپا منتظرش بود

  • ورزشی
  • یکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹ ۱۵:۱۹
    کد خبر :759854

شروع درخشان ژائو فلیکس در این فصل نشان می‌دهد که مهاجم جوان اتلتیکومادرید در آینده‌ای نزدیک می تواند به یک ستاره تبدیل شود.
اتلتیکومادرید آزرو می کند که همیشه این سطح ژائو فلیکس را ببیند. چهره خوب پسر ۱۹ ساله ای که روخی بلانکو برایش ۱۲۷ میلیون یورو هزینه کرد نشان می داد که آینده درخشانی در انتظارش است و می تواند به یک ستاره تبدیل شود. با این حال قرمز و سفیدپوشان تنها یک فصل صبر کردند تا شاهد درخشش مهاجم جوان خود باشند.

شروع خوب “پسر طلایی” در این فصل با کسب نتایج مورد نظر برای اتلتیکو همراه بوده است. روخی بلانکو با پیروزی ۴ بر صفر مقابل کادیس و کسب ۱۷ امتیاز صدرنشین موقت لالیگا شد. البته با رئال سوسیداد هم امتیاز است که امروز (یکشنبه) قرار است به مصاف گرانادا برود. فلیکس در صعود تیم مادریدی به صدر نقش زیادی داشته است. مهاجم پرتغالی به یک روند ثابت رسیده است. او که دیشب توانست دبل کند ترسی ندارد تا توپ را بگیرد و رهبر تیمش باشد. همچنین نشان داده است در ضربه زدن به حریفان توانمند است. تغییر نحوه بازی اش و حضور لوییس سوارس به او خیلی کمک کرده است.

مهاجم پرتغالی بازی های خوبی در نخستین دیدارها به نمایش گذاشت اما پس از این که مقابل بایرن با افت روبرو شد شرایط را کاملا تغییر داد و دوباره توانست به اوج خود برسد. فلیکس در چهار بازی آخرش که در ترکیب اصلی قرار گرفته (سالزبورگ، اوساسونا، لوکوموتیو و کادیس) شش گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده است (دو ضربه اش به تیرک برخورد کرده است). او به همراه لوییس سوارس با پنج گل برترین گلزنان لالیگا محسوب می شوند.

به گزارش ایسنا، فلیکس در این ۱۰ بازی فصل دوبار کمتر از کل فصل پیش (۹ گل) گلزنی کرده است و یک پاس گل کمتر (دو پاس) نسبت به ۲۰-۲۰۱۹ (سه پاس) داده است. همکاری مهاجم جوان با سوارس در دیدار مقابل کادیس نشان داد این دو بازیکن می توانند زوج عالی برای اتلتیکو باشند که البته دیگو پابلو سیمئونه از آن خبر دارد.

درخشش فلیکس از دیدار برابر سالزبورگ در لیگ قهرمانان اروپا شروع شد. سرمربی آرژانتینی از توانایی های “پسر طلایی” آگاه است. او گفت: فلیکس سطح خود را حفظ کرده است و اگر به همین روند ادامه دهد پیشرفت زیادی خواهد کرد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید