پرونده برجام در صداوسیما باز می شود

  • سیاسی
  • دوشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۰ ۱۳:۲۸
    کد خبر :857946
پرونده برجام در صداوسیما باز می شود

شبکه افق سیما طبق روال هر هفته مجموعه‌ای از مستندها را برای پخش در نظر گرفته است که در بین آنها مستندی با عنوان «بند یک دو سه» با موضوع برجام دیده می شود.

«بند یک دو سه» با موضوع برجام در سه قسمت به تهیه کنندگی احمدرضا زارعی و کارگردانی محمدسعید غلامی تولید شده است و با موضوع رویکرد تاریخی به تاریخچه برجام، در قاب شبکه افق جای گرفته است.

نکته قابل توجه در این مجموعه آن است که در کنار ارائه مستندات با کارشناسان و مرتبطان این مسئله نیز به گفتگو نشسته‌اند.

علاقه‌مندان به این مستند می‌توانند این مجموعه را از دوشنبه تا چهارشنبه این هفته ساعت ۲۰ و تکرار آن را روز بعد ساعت ۰۲ و ۷ و ۱۲:۳۰ از شبکه افق تماشا کنند.

همچنین مجموعه مستند مهرجان در پنج قسمت به تهیه کنندگی و کارگردانی سیدروح الله راوی مقدم تولید شده است و سعی دارد جاذبه‌های گردشگری و آداب و رسوم قوم‌های محلی استان کهکیلویه و بویر احمد را به تصویر بکشد.
علاقه‌مندان به این مجموعه می‌توانند آن را از شنبه تا چهارشنبه این هفته ساعت ۱۷ و تکرار آن را روز بعد ساعت ۰۴ تماشا کنند.

به گزارش ایسنا، مجموعه مستند میوه‌ها روی درخت مانده اند در هشت قسمت به تهیه کنندگی احمد شفیعی و کارگردانی علی خسروی تولید شده است و با موضوع اهمیت کشاورزی در ایران و مشکلات پیش روی کشاورزان پخش می شود. علاقه‌مندان به این مجموعه می‌توانند این مجموعه را از شنبه تا چهارشنبه این هفته ساعت ۱۸ و تکرار آن را روز بعد ساعت ۰۴:۳۰ و ۱۲:۰۰ تماشا کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید