پرسپولیس فرمول قهرمانی را پیدا کرده است

  • ورزشی
  • سه شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ ۰:۱۲
    کد خبر :947286

مرتضی کرمانی‌مقدم، مهاجم سابق پرسپولیس، در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: خوشبختانه برد برابر مس رفسنجان شرایط تیم را بهتر کرد. البته من شنیدم که بازیکنان بابت مشکلات مالی ناراحت هستند و امکانات تیم مورد رضایت کادر فنی نیست. امیدوارم مدیران باشگاه هر چه زودتر این مشکلات را برطرف کنند تا روحیه بازیکنان هم چند برابر شود.

مهاجم پیشین پرسپولیس درباره دیدار این تیم مقابل ملوان در هفته دهم لیگ برتر خاطر نشان کرد: پرسپولیس اگر ملوان را دست‌کم بگیرد ضربه خواهد خورد، هر چند که بازیکنان و کادر فنی با این تجربه بالا می‌دانند که بازی آسانی نخواهند داشت. ملوان هم می‌خواهد خودش را برابر پرسپولیس نشان دهد، ولی امیدوارم تیمِ گل‌محمدی سه امتیاز این بازی را بگیرد.

وی در واکنش به برخی انتقادها مبنی بر اینکه پرسپولیس در لیگ امسال کم گل زده است، گفت: اگر یادتان باشد فصل گذشته خیلی‌ها از پرسپولیس بابت زیاد گل خوردن انتقاد می‌کردند. اعتقاد من این است که یکی از مهمترین فاکتورهای قهرمانی کم گل خوردن است. پرسپولیس در لیگ امسال فقط سه گل خورده که یک آمار عالی محسوب می‌شود.

کرمانی‌مقدم در خاتمه تصریح کرد: من معتقدم پرسپولیس با ادامه این روند و تکیه بر فرمول کم گل خوردن قهرمان می‌شود. البته این را هم قبول دارم که خیلی‌ها انتظار دارند پرسپولیس در هر بازی دو سه گل بزند و امیدوارم خط حمله پرسپولیس نیز شرایط بهتری پیدا کند.

تسنیم/

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید