پرسپولیس صدر را از دست داد

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ ۱۸:۳۰
    کد خبر :971629
پرسپولیس و آلومینیوم

 تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و آلومینیوم اراک از ساعت ۱۵:۴۵ امروز در ورزشگاه آزادی و در حضور هواداران به مصاف هم رفتند و هجدهمین بازی خود را در لیگ برتر برگزار کردند.

این دیدار به تساوی بدون گل انجامید تا امتیازات میان دو تیم تقسیم شود و پرسپولیس صدر جدول را به سپاهان اصفهان تقدیم کند.

پرسپولیس در این بازی با لباس‌های یکدست قرمز و تیم آلومینیوم اراک با لباس‌های سفید رنگ در زمین حاضر شدند. قرمزپوشان آغازگر نیمه اول بازی بودند. در دقیقه ۳ سفیدپوشان از سمت راست صاحب ضربه کاشته شدند.

ارسال فخرالدینی دفع شد. در دقیقه ۸ حرکت خوب عمری پشت محوطه جریمه آلومینیوم یک ضربه ایستگاهی در پی داشت. ارسال عالیشاه از جناح چپ با برخورد توپ به دست گلر میهمان به کرنر تبدیل شد.

پاسکاری توپ، دروازه آلومینیوم را تهدید کرد اما این فرصت از دست رفت. در دقیقه ۱۴ ارسال سفیدپوشان در پی ضربه ایستگاهی از سمت راست با کنترل دیاباته به اولین کرنر میهمان تبدیل شد. ارسال بلند سفیدپوشان با ضربه سر بازیکن این تیم به بیرون رفت.

در دقیقه ۱۷ بار دیگر عمری پشت محوطه جریمه میهمان متوقف شد و داور اعلام ضربه کاشته کرد. ارسال ترابی از جناح چپ از همه گذشت و به بیرون رفت. در دقیقه ۲۲ بازیکنان سفیدپوش دست به ضدحمله زدند که این موقعیت مهار شد.

در دقیقه ۲۳ وحید امیری حرکتی را آغاز کرد که در شش قدم حریف این فرصت از دست رفت. در دقیقه ۲۶ ارسال عمری به کرنر از سمت راست تبدیل شد. سانتر ترابی به تکرار ضربه مبدل گردید. ارسال توپ، بازی را به گردش در آورد.

در دقیقه ۳۳ مرتضی پورعلی گنجی در میانه میدان با مصدومیت از ناحیه صورت مواجه شد و بعد از دقایقی به بازی برگشت. در دقیقه ۳۵ میلاد سرلک از حمله سفیدپوشان ممانعت کرد و از منصوریان کارت زرد گرفت. دقیقه ۳۹ دیاباته در محوطه جریمه آلومینیوم در یک صحنه مشکوک به پنالتی متوقف شد اما داور ادامه بازی را اعلام کرد.

در دقیقه ۴۰ ارسال کوتاه عمری، یک کرنر از سمت راست در پی داشت. سانتر عالیشاه دفع شد و در یک رفت و برگشت کرنر دیگری برای سرخ‌پوشان بدست آمد. ارسال امید عالیشاه خطرناک بود و بازی به گردش در آمد.

در دقیقه ۴۲ آلومینیوم، دست به ضدحمله زد که در نهایت میلاد سرلک این فرصت را از حریف گرفت. در دقیقه ۴۳ در پی توپ‌گیری بسیار خوب محمد عمری و پاس عالی او، عالیشاه را به دروازه حریف نزدیک کرد که مدافعان میهمان، وی را مهار کردند.

در دقیقه ۴۴ علیرضا بیرانوند با خروج از محوطه جریمه، میلاد  فخرالدینی را متوقف کرد و با کارت قرمز مستقیم داور از زمین اخراج شد. احمد گوهری به جای امید عالیشاه وارد زمین شد و پرسپولیس از این لحظه ۱۰ نفره به بازی ادامه داد. ضربه کاشته سفیدپوشان از سمت راست از روی دروازه میزبان به بیرون رفت. نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

سفیدپوشان آلومینیوم آغازگر نیمه دوم بازی بودند. سینا اسدبیگی به جای کمال کامیابی‌نیا و عیسی آل‌کثیر به جای شیخ دیاباته برای پرسپولیس وارد زمین شدند.

در دقیقه ۴۸ توپ به شانه اسماعیلی‌فر برخورد کرد اما داور به نشانه خطای هند، ضربه ایستگاهی برای حریف اعلام کرد.

ارسال فخرالدینی در دستان گوهری جای گرفت. در دقیقه ۵۲ مهران موسوی در پی خطا روی ترابی از داور کارت زرد دریافت گرفت. ارسال ترابی هم بازی را به گردش در آورد. در دقیقه ۵۳ دروازه‌بان آلومینیوم با مصدومیت مواجه و مورد مداوا قرار گرفت.

برنا/

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید