توضیحات پرویز پرستویی درباره حواشی حضورش در آمریکا/ فیلم

    کد خبر :907093

پرویز پرستویی که این روزها برای اکران فیلمی با موضوع صلح در آمریکا حضور دارد، درباره حاشیه‌هایی که برخی خودفروختگان ساکن این کشور برایش ایجاد کردند، توضیحاتی ارائه کرد.

* مدعی بودند که زبان ۸۰ میلیون ایرانی هستند!

وی گفت: حدود ۱۰ هفته‌ای است که با فیلم «قصه‌های هزار و یک روز»‌ساخته حبیب احمدزاده است که کلیه فعالیت‌های بشردوستانه یک دهه اخیر در آن نمایان است و با دعوت گروه‌های صلح‌طلب آمریکایی به این کشور آمده‌ایم تا آنمرا در شهرهای مختلف نمایش دهیم و عکس‌هالعمل‌ها و اتفاقات خوبی هم رخ داد. اما در دو مراسم، اتفاقی که نباید بیفتد، رخ داد و 5_6 نفر با پرچم‌های خودشان مقابل سینماها آمدند و مانع ورود مردم به سینما می‌شدند و از آن‌ها می‌خواستند نروند. و وقتی با مخالفت آدم‌ها مواجه می‌شدند، شروع به فحاشی (فحش‌های رکیک ناموسی) می‌کردند. و مدعی بودند که زبان ۸۰ میلیون ایرانی هستند!

به گزارش فارس، پرستویی افزود: حتی یک مسافت طولانی را طی کردند و به شهر دیگری آمدند و شروع به فحاشی کردند. اما آن‌ها پرسشی می‌کنند و جوابی می‌خواهند که نیاز به توضیح زیادی دارد و نمی‌توانم آن را به صورت تستی جواب دهم. شاید هم اصلا لازم نیست پاسخ این سؤال شما را بدهم، چون من با هدف دیگری به اینجا آمده‌ام. من با هدف صلح آمده‌ام، کنار هم بنشینیم و فیلمی را ببینیم که پیامش صلح است. به مردم نشان دهیم که صلح چیز خوبی است و جنگ ویرانگر است. اما با چنین واکنشی مواجه شدیم، حتی پلیس حضور یافت و حرف‌های بنده و حرف‌های ایشان را شنید و‌ آن‌ها را محکوم کرد که حق چنین کاری ندارند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید