پدر آرات حسینی: بارسلونا پسرم را می‌خواست، ولی …

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ ۱۱:۱۰
    کد خبر :706811

آرات حسینی یکی از پدیده‌های فوتبال است. او تنها ۷ سال سن دارد، ولی با انجام حرکات فوق‌العاده تکنیکی در زمین و خارج از زمین فوتبال تبدیل به سوژه رسانه‌های خارجی شده‌است. اخیرا او ویدئویی در خانه منتشر کرد از حرکات تکنیکی و قیچی برگردانش که مسی پای آن کامنتی نوشت و باشگاه بارسلونا هم این ویدئو را بازنشر کرد. حتی توئیتر فیفا هم با انتشار این ویدئو به تعریف و تمجید از آرات پرداخت.

حالا خیلی‌ها منتظر هستند تا آرات را در یک باشگاه بزرگ خارجی ببینند. طبیعی هم هست. وقتی باشگاه‌ها چنین استعدادی پیدا می‌کنند به سادگی از کنار او نمی‌گذرند. لیونل مسی هم از جمله بازیکنانی بود که بارسایی‌ها او را در سنین پائین به خدمت گرفتند و رفته رفته تبدیل به بازیکن بزرگی شد و حالا خیلی‌ها اعتقاد دارند بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است.

ولی آرات چه وضعیتی دارد؟ وقتی از پدر او در این‌باره می‌پرسیم، توضیح می‌دهد: «پسر من در حال حاضر در آکادمی لیورپول تمرین می‌کند. می‌دانید که این باشگاه هم به سادگی از آرات نمی‌گذرد. البته این را بگویم ما در حال حاضر هیچ قراردادی با لیورپول نداریم؛ چون اصلا نمی‌توانیم قراردادی امضا کنیم.»

به گزارش فرارو،او اضافه می‌کند: «قوانین فیفا اجازه نمی‌دهد آرات قرارداد ببندد. همانطور که می‌دانید قرارداد‌های حرفه‌ای بالای ۱۶ سال بسته می‌شود؛ بنابراین ما هم نمی‌توانیم قراردادی امضا کنیم.» پدر آرات در پاسخ به این سوال که آیا بحثی با بارسا برای حضور آرات در آکادمی این باشگاه داشتید، می‌گوید: «بله این بحث بود و مذاکراتی هم شد منتها به خاطر موردی که گفتم نشد قرارداد ببندیم. البته چند وکیل خوب هم وارد ماجرا شدند و پیگیری‌های زیادی کردند، ولی در نهایت موفق نشدیم این کار را انجام دهیم. منتها خود آرات دوست دارد در بارسلونا بازی کند. من هم دوست دارم روزی او را در پیراهن این باشگاه ببینم.»

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید