فهرست پایگاه‌های واکسیناسیون ویژه دانش‌آموزان تهرانی اعلام شد

    کد خبر :850641

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران درباره جزئیات فعالیت ۹۵ مرکز واکسیناسیون ویژه دانش‌آموزان شهر تهران و خانواده‌هایشان توضیح داد.

مسعود ثقفی سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران درباره واکسیناسیون دانش‌آموزان و خانواده‌هایشان اظهار کرد: ۹۵ مرکز برای این امر آماده شده که از مدارس‌اند. در روزهای پنج‌شنبه و جمعه (۱۵ و ۱۶ مهرماه) این هفته حدود ۹۵ مدرسه میزبان تمام دانش‌آموزان و خانواده‌هایشان برای انجام واکسیناسیون هستند.

وی افزود: این مراکز جدای از مراکزی که وزارت بهداشت برای این کار اختصاص داده، آماده شده‌اند و در روزهای پنج‌شنبه و جمعه، به مراکز واکسیناسیون وزارت بهداشت اضافه خواهند شد.

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه گروه سنی تزریق واکسن ۱۲ تا ۱۸ سال است، گفت: حضور دانش‌آموزان در این مراکز داوطلبانه و اختیاری است. از خانواده‌ها دعوت می‌کنیم در این مراکز حضور یابند. این مراکز دایر شده‌اند تا روندواکسیناسیون دانش‌آموزان تسریع شود.

به گزارش ایسنا، ثقفی افزود: نیازی به ثبت اطلاعات در سامانه وزارت بهداشت پیش از مراجعه به مراکز یاد شده نیست و بعد از حضور در مراکز، ثبت اطلاعات انجام خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید