پایان کار رکابزنان مشهد و مس کرمان

  • ورزشی
  • دوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۷ ۹:۴۲
    کد خبر :415146

دهمین دوره رقابتهای تور بین المللی دوچرخه سواری اندونزی با کسب رتبه یازدهم کوهستان برای رکابزن کشورمان به پایان رسید تا هیچ کدام از عناوین ادوار قبل از آن ایرانی ها نشود!

به گزارش مهر، دهمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری سینکاراک اندونزی با معرفی قهرمانان به کار خود پایان داد. این تور بین المللی این بار در هشت مرحله و با حضور ۱۰۹ رکابزن در قالب ۲۰ تیم برگزار شد. در پایان این تور مرتضی رضوانی از تیم امیدنیای مشهد و مهدی علمایی از مس کرمان در بین رکابزنان حاضر رتبه های سی و پنجم و چهلم ام را کسب کردند.

مرتضی رضوانی در مرحله اول و دوم تور پیراهن کوهستان را تصاحب کرد اما در نهایت در رتبه بندی برترین رکابزنان کوهستان رو نفر یازدهم شد. در طولانی ترین مسیر تور محمد رجبلو از تیم امیدنیای مشهد چهارم شد.

در پایان این تور در مجموع انفرادی رکابزنانی از استرالیا، آلمان و لائوس اول تا سوم شدند. نماینده اوکراین هم پیراهن های امتیازی و کوهستان را از آن خود کرد.

دهمین مرحله این تور در حالی به پایان رسیده است که رکابزنان ایران در دوره های قبل بهترین عناوین را کسب کرده بودند. از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۷ یعنی از اولین دوره این تور تا نهمین دوره آن پیراهن های طلایی تور از آن رکابزنان ایرانی یا دوچرخه سواران در اختیار باشگاه های ایرانی بود. طبق اعلام سایت این تور، قادر میزبانی با داشتن سه پیراهن طلایی عنوان برترین رکابزن حاضر در ادوار این تور بین المللی درجه ۲.۲ را در اختیار دارد. بعد ازآن امیر زرگری دو بار بر سکوی اول تور قرار گرفته است.

حتی تیم های پتروشیمی تبریز و شهرداری تبریز، دانشگاه آزاد اسلامی و پیشگامان نیز در زمره برترین تیم های حاضر در ادوار گذشته این تور بین المللی بودند.

حضور رکابزنان و تیم های باشگاهی کشورمان در تورهای بین المللی سال ۲۰۱۸ به دلیل افزایش نرخ ارز کاهش چشمیگری یافته است. مشکلات مالی و ارزی این روزها باشگاه های این رشته را تحت تاثیر قرار داده به طوریکه نمی توانند حضوری مستمر در میادین بین المللی داشته باشند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید