پایان فصل اسکی در پیست توچال/ عکس

  • آرشیو
  • دوشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۰ ۱۰:۳۲
    کد خبر :812942
پایان فصل اسکی در پیست توچال

مراسم اختتامیه پیست اسکی توچال با حضور روح الله امداد مدیر عامل شرکت تله کابین توچال، عباس نظریان رئیس فدراسیون اسکی، مرتضی ساوه شمشکی رئیس هیات اسکی استان تهران و جمعی از پیشکسوتان، مربیان، ورزشکاران و علاقه مندان به این رشته برگزار شد.

مدیرعامل پیست اسکی توچال در این مراسم ضمن خیر مقدم به شرکت کنندگان گفت: در طول این فصل اسکی و در شرایط خاص موجود تمام تلاشمان را کردیم تا خدماتی که ارائه می‌شود ارزنده باشد. امیدواریم با همفکری و همکاری شما فصل جدید را با حداقل مشکلات و حتی بدون مشکل برگزار کنیم، فصلی که انشالله با نزول رحمت الهی آبان ماه آغاز خواهد شد.

مدیر عامل توچال با اشاره به شیوع کرونا و از دست دادن چندماه از فصل گذشته اشاره کرد: نگهداری پیست اسکی در زمانی که فعال نیست کار سخت و پرزحمتی است و همین جا از زحمات تمام پرسنل، مربیان و ورزشکاران قدردانی میکنم.

نظریان: از مجموعه توچال با تمام وجود تشکر میکنم

به گزارش مهر، در ادامه دکتر عباس نظریان رئیس فدراسیون اسکی هم ضمن اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر و تقدیراز خانواده شهدا و جانبازان خطر نشان کرد: امروز روز تشکر و قدردانی از کسانی است که یک فصلِ برفی باتمام وجودشان تلاش کردند که اوقات خوشی برای شهروندان تهرانی و غیرتهرانی از این ورزش مفرح و بسیار پرنشاط فراهم کنند. ورزش اسکی به عنوان ورزشی است که خانواده هارا دور هم جمع میکند.

درپایان این مراسم از بیش از ۴۰ تن از پیشکسوتان، مربیان و ورزشکاران فعال در پیست اسکی توچال تقدیر به عمل آمد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید