ربیعی:

پاساژ‌ها در صورت تخطی از پروتکل‌های بهداشتی تعطیل می‌شوند

  • سیاسی
  • سه شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۹ ۱۳:۳۵
    کد خبر :728798

علی ربیعی سخنگوی دولت در نشست خبری هفتگی خود با اصحاب رسانه و خبرنگاران داخلی و خارجی، گفت: در این مدت در مبارزه با کرونا، خوشبختانه کاهش مرگ و میر را علی رغم افزایش شناسایی افراد مبتلا داشته‌ایم، اما هنوز زمان دقیقی برای پایان کرونا نیست.

هنوز از تخت‌های نیرو‌های مسلح استفاده نشده است

وی با اشاره به فعالیت نیرو‌های مسلح در مبارزه با کرونا، اظهار داشت: هنوز از تخت‌های نیرو‌های مسلح استفاده نشده است، اما برنامه ریزی برای تولید ۸ هزار تخت انجام شده است.

ربیعی خاطر نشان کرد: همانطور که مستحضرید استفاده از ماسک اجباری شد و با استفاده طرفین ۹۹ درصد امکان شیوع بیماری کاهش می‌یابد، اما مراعات سالمندان کاهش یافته و امروز بیشتر مورد حمله ویروس قرار می‌گیرند.

به گزارش دانشجو، سخنگوی دولت گفت: مسئولیت مکان‌هایی، چون پاساژ‌ها با مدیریت آنجاست و در صورت تخطی یک هفته بسته می‌شوند تا مشکل حل شود.

وی بیان داشت: رئیس‌جمهور دستور داد اقداماتی برای برداشت از قسط دوم صندوق توسعه ملی انجام شود. ما حدود ۲۷ میلیارد دلار ارز داریم که از سال ۹۷ باید به داخل کشور برگشت داده می‌شده، اما این کار انجام نشده است. افرادی که تا انتهای تیر نسبت به بازگرداندن ارز اقدام نکردند کارت بازرگانی آن‌ها ابطال می‌شود البته واحد‌های تولیدی از این دستور معاف هستند.

ربیعی تصریح کرد: در مورد ممنوعیت واردات گوشی بالای ۳۰۰ دلار موضوعی مطرح شده بود که این تصمیم تنها یک صورتجلسه در هیات کارگروه مشترک ارزی بوده و ابلاغی صورت نگرفته است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید