ویژ‌ه‌برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی برای پدافند غیرعامل

    کد خبر :635908

نخستین ویژه برنامه هفته پدافند غیرعامل در دو قالب تلویزیونی و رادیویی روی آنتن رفته و پخش آن تا چهاردهم آبان ادامه دارد.

ویژه‌برنامه تلویزیونی بزرگداشت هفته پدافند غیرعامل با عنوان «صیانت پایدار» کاری از معاونت توسعه فرهنگی و اطلاع‌رسانی سازمان پدافند غیرعامل کشور همزمان با شروع هفته پدافند غیرعامل از شبکه بین‌المللی خبر، شبکه‌های سراسری و استانی رسانه ملی آغاز شد.

 

اخبار فرهنگ و هنر- ویژه‌برنامه تلویزیونی بزرگداشت هفته پدافند غیرعامل با عنوان “صیانت پایدار” کاری از معاونت توسعه فرهنگی و اطلاع‌رسانی سازمان پدافند غیرعامل کشور از امروز هشتم آبان‌ماه همزمان با آغاز هفته نکوداشت پدافند غیرعامل شبکه‌های سراسری رسانه ملی پخش خواهد شد.

 

برنامه زمانبندی پخش برنامه صیانت پایدار به شرح زیر است:

 

هر روز در هفته پدافند غیرعامل ساعت 13:45 و بازپخش فردای آن‌روز ساعت 08:45

 

از امروز چهارشنبه تا جمعه حدود ساعت 16:30 و از شنبه ساعت حدود 8 تا 20:30 از شبکه آموزش پخش می‌شود.‌

 

این ویژه‌برنامه ترکیبی با حضور کارشناسان، صاحب‌نظران و مسئولان سازمان پدافند غیرعامل کشور هفت محور استراتژیک پدافند غیرعامل، فناوری و تحول علمی، اقتصاد مقامتی خاکریز دفاع در جنگ اقتصادی، الگوی دفاع رسانه‌ای در برابر جنگ شناختی، الزامات دفاع سایبری در جهان امروز، مقابله با تهدیدات نوین در حوزه‌های نوظهور، دفاع جامع نظامی و غیرنظامی و پدافند غیرعامل و دفاع در برابر جنگ‌های هیبریدی را مورد بحث و بررسی قرار خواهد داد.

 

در روزهای آتی گزارش‌های کوتاه و جذاب از پشت صحنه این برنامه که کاری است از روابط عمومی سازمان پدافند غیر عامل کشور، در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

 

8 آبان‌ماه هر سال به مناسبت فرمان مقام معظم رهبری برای تشکیل سازمان پدافند غیرعامل کشور، به عنوان روز پدافند غیرعامل گرامی‌ داشته می‌شود.

 

در سال جاری نیز 8تا 14 آبان‌ماه با شعار مقاومت و بازدارندگی با رونق تولید به عنوان هفته پدافند غیرعامل گرامی داشته می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید