ویلموتس سر ایران کلاه گذاشت

  • ورزشی
  • سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۴:۲۱
    کد خبر :716230

مهدی تاج امروز که برای برگزاری جلسه‌ای به سازمان صدا و سیما رفته بود، بعد از مدت‌ها سکوت با اشاره به شکایت مارک ویلموتس از فدراسیون فوتبال ایران به فیفا، گفت: آقای ویلموتس از ادبیات خوبی استفاده نکرد. بهترین جمله‌ای که می‌شود گفت این است که ویلموتس سر ما کلاه گذاشت. ایشان گفته بند «سه ماه» در قراردادش در ایران اضافه شده است.

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال تاکید کرد: امکان دست کاری در هیچ قراردادی نیست. هر قراردادی که زیر سقف فیفا بسته می‌شود باید پولش پرداخت شود. فدراسیون فوتبال منابعی که داشت از فیفا بود و فیفا هم نتوانست به موقع پولمان را بدهد.

تاج افزود: ما به مسئولان نامه زدیم. ۱۰-۱۵ نامه بانک مرکزی به شرکت‌ها زد که کار به فسخ قرارداد با ویلموتس نکشد. هرکسی قرارداد را فسخ می‌کند باید پولش را کامل بگیرد. ویملوتس قراردادش را فسخ کرد چون نتوانستیم به موقع پول بدهیم ولی خوشبختانه در قرارداد، این بند آمده بود که هرکسی فسخ کند ویلموتس فقط پول سه ماه از تعهدش را می‌گیرد.

به گزارش مهر، وی در خصوص تشریفات ویژه برای ویلموتس و استفاده از یک اتومبیل لوکس برای او گفت: اتومبیل ویلموتس در ایران بنز نبوده است؛ یک ماشین عادی بوده که قبلاً هم داشتیم. اینها خبرهای بدی است که می‌زنند. این اتومبیل در کمپ تیم ملی است و برای فدراسیون است.

تاج هزینه ۳۰ میلیونی تشریفات استقبال از ویلموتس را هم رد کرد و افزود: ۳۰ میلیون تومان هزینه برای او نشد. اینها خبرهایی است که مردم هم خیلی قبول نمی‌کنند!

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال از پاسخ به این سوال که آیا هنوز هم معتقد است ویلموتس مربی نجیبی است؟ طفره رفت و گفت: پول ویلموتس را علیرغم ۸ ماه نامه نگاری نتوانستیم بدهیم و او هم شکایت کرد.

وی درباره ادعای غرامت ۶ میلیون یورویی ویلموتس با شکایت به فیفا تصریح کرد: بعد از اینکه مریض شدم مسئولان فدراسیون وکیل پرونده را تغییر دادند و حتماً پیش بینی لازم را انجام داده‌اند. ویلموتس لایحه‌ای را داده است که تا دو روز پیش در جریانش نبودم. دو روز پیش پرسیدم که لایحه چیست. اگر لایحه جدید را بپذیرند خوب است ولی من دیگر در جریان نیستم.

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال به سوالی درباره شکایت کارلوس کی روش به فیفا برای گرفتن پاداش سومی جام ملت‌های آسیا – دیداری که اصلاً وجود نداشته است- پاسخ شفافی نداد و گفت: کی روش نسبت به سوم شدن اعتراض داشت. هر دوره دیدار رده بندی در جام ملت‌های آسیا وجود داشت به استثنای سال ۲۰۱۹. در قرارداد آمده بود که اگر سوم شویم ۲۰۰ هزار دلار به کی روش بدهیم. اگر سوم می‌شدیم ۱ میلیون دلار هم گیر فدراسیون می‌آمد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید