اهمیت بهره گیری از وکلای با تجربه و متخصص برای حل مشکلات حقوقی از طریق مشاوره حقوقی تلفنی

    کد خبر :834915

اهمیت ویژه مشاوره حقوقی تلفنی زمانی مشخص می‌شود که افراد به امکانات مشاوره‌ای مناسب دسترسی ندارند و یا امکان مراجعه و یا تمایل به مشاوره حقوقی حضوری را ندارند. ضمن این‌که دریافت وقت ملاقات از وکلا معمولا زمان‌بر بوده و ممکن است باعث شود دیرتر به پاسخ پرسش‌های حقوقی‌مان برسیم. در مشاوره تلفنی حقوقی، به راحتی می‌توانیم با دسترسی به یک تلفن به پاسخ پرسش حقوقی دست یابیم.

مشکلات حقوقی، از موضوعاتی هستند که همه افراد در طول زندگی با آن برخورد می‌کنند. تعداد زیاد پرونده‌های حقوقی و همچنین پیچیدگی مسائل حقوقی مستلزم این است که افراد با مسائل حقوقی آشنایی داشته باشند. آگاهی نداشتن نسبت به این مسائل یعنی عدم آگاهی از حقوق و تکالیف هر فرد در زمینه‌های مختلف خانوادگی، قراردادی، جرایم و مجازات‌ها ممکن است پیامد‌های نا‌خواسته و نا‌خوشایندی را برای افراد ایجاد نماید. در این میان، مشاوره حقوقی تلفنی می‌تواند به اشخاصی که در این زمینه سوالاتی دارند به‌عنوان یک راه حل مهم کمک فراوانی نماید.

مهم‌ترین مزایای مشاوره حقوقی تلفنی

مشاوره حقوقی تلفنی نسبت به مشاوره حقوقی حضوری مزایای بیش‌تری دارد. مشورت گرفتن از متخصصان حقوقی در حوزه های املاک، خانوادگی و … از راه دور دارای اهمیت بسیاری است. در مشاوره حقوقی تلفنی به دلیل مکالمه گفتاری و عدم نیاز به تایپ و خستگی ناشی از آن، می‌‌توان مسائل را بهتر و بیش‌تر برای مشاور توضیح داد. علاوه بر این مشاور نیز می‌‌تواند به طور کامل بر روی مشاوره حقوقی خود تمرکز کند و پاسخ را به راحت‌‌ترین و سریع‌ترین شیوه اعلام نماید.

همچنین در مشاوره حقوقی تلفنی، مشاوره‌گیرنده با شنیدن صدای فرد مشاوره‌دهنده احساس بهتری نسبت به روند مشاوره حقوقی خواهد داشت. مشاوره حقوقی تلفنی این مزیت مهم را دارد که محدودیت زمانی و مکانی نداشته و افراد در همه جای ایران و حتی خارج از ایران می‌توانند با برقراری یک تماس تلفنی، هم از طریق خط ثابت و هم به‌وسیله تلفن همراه، پاسخ سوالات حقوقی خود را به دست آورند.

از دیگر مزایای مشاوره حقوقی تلفنی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

هزینه تردد و رفت‌و‌آمد به طور کامل در این روش حذف شده است.
احتمال ورود شما به دادگاه‌ها کم‌تر می‌شود.

هزینه مشاوره به صورت حضوری با یک وکیل بسیار بالا است ولی در روش مشاوره حقوقی تلفنی میزان این هزینه حداقل ولی با همان کیفیت است.

مشاوره حقوقی تلفنی در دعاوی حقوقی

مشاوره حقوقی تلفنی در دعاوی حقوقی

مشاوره حقوقی تلفنی در زمینه دعاوی حقوقی شامل دعاوی ملکی مطالبه وجه اوراق تجاری، چک و سفته، اجرت المثل ایام تصرف، دعاوی موجر و مستأجر، تخلیه، تخلیه فوری، خلع ید، الزام به تنظیم سند رسمی، الزام به انجام تعهد، مطالبه خسارت و تأخیر تأدیه، فسخ و باطل کردن مبایعه‌نامه، محاسبه خسارت دیرکرد به نرخ روز، تحویل مبیع، و دعاوی مربوط به ثبت احوال شامل تغییر نام و نام‌خانوادگی و … است.

در دنیای شلوغ امروزی و روابط اجتماعی گسترده‌ای که در آن جریان دارد، هر فرد در مسیر زندگی خود با این روابط خواه ناخواه ارتباط پیدا می‌کند. نظام حاکم بر جامعه برای تنظیم این روابط، قوانینی را وضع می‌نماید برای برخورداری از زندگی اجتماعی آسوده آگاهی از این قوانین ضروری بوده و در صورت غفلت از آن عواقب جبران نا‌پذیری به بار خواهد آمد، و این بسیار واضح است که در دنیای تخصصی امروز از نظر عقلی و منطقی این امکان وجود ندارد که هر کس به تمامی اطلاعات حرفه‌های گوناگون و تخصص‌های متنوع احاطه داشته باشد.

مراجعه به متخصص در هر رشته‌ای یک امر بدیهی و عقلانی است. علم حقوق و قوانین حاکم بر آن نیز از این امر مستثنی نیست و اطلاع از قوانین و قواعد حاکم بر انواع روابط اجتماعی ضروری بوده و حفظ جان، مال و حیثیت ما در گروی آگاهی از این قوانین است.

اهمیت مباحث حقوقی موجب شده که مشاوره حقوقی با وکلای برجسته و متخصص در موقعیت‌های گوناگون اجتماعی و فردی لازم و ضروری شود. اصولا علاوه بر نیاز مشاوره حقوقی برای انجام امور تجاری و اقتصادی و تنظیم انواع قرارداد، در صورت و حالات ذیل افراد نیاز به مشاوره حقوقی داشته تا جلوی تضییع حقوق خویش را گرفته و حفظ منافع خود را تضمین نمایند.

مشاوره حقوقی تلفنی در دعاوی کیفری

مشاوره حقوقی تلفنی در دعاوی کیفری نیز شامل فحاشی، تحصیل مال نامشروع، قتل، سرقت، کلاهبرداری، رابطه نامشروع، تجاوز به عنف، تصادفات رانندگی، دیات، ایراد ضرب و جرح، جعل و استفاده از سند مجعول، آدم‌ربایی، فروش و انتقال مال غیر، تصرف عدوانی ملک، خیانت در امانت، معامله معارض، رشوه، ربا، شهادت دروغ، توهین، تهدید به قتل، تهدید به طور کلی، افترا، عدم ثبت نکاح، مزاحمت تلفنی، دعاوی مربوط به قاچاق مواد مخدر، قاچاق کالا و ارز و سایر دعاوی کیفری است.
در صورتی که شما قصد طرح شکایت کیفری داشته باشید و یا به عنوان متهم احضار شده باشید قبل از طرح شکایت کیفری لازم است با وکلای متخصص امور کیفری مشاوره نمایید زیرا شما به طور حتم از تمام امور کیفری و زوایای پنهان پیش رو اطلاع ندارید و وکیل کیفری از مراحل مختلف و امکان اخذ نتیجه شما را مطلع نموده و با اطلاع از این امر شما با نگاهی همه جانبه اقدام خواهید نمود.
شرایط مشاوره حقوقی تلفنی با سامانه های آنلاین در این حوزه

شرایط مشاوره حقوقی تلفنی با سامانه های آنلاین در این حوزه

گروه مشاوره حقوقی تلفنی این سامانه‌ها، در تمام زمینه‌های معرفی شده در سایت، آماده ارائه مشاوره حقوقی تلفنی هستند. این مشاوران از میان افراد با سطح علمی بالا و دارای روابط عمومی و قدرت بیان لازم، جهت انتقال اطلاعات حقوقی انتخاب شده‌اند.

پاسخ به موضوعات مختلف حقوقی از جمله مشاوره حقوق خانواده، ازدواج، طلاق، مهریه، نفقه، حضانت، مشاوره در انواع عقود و قراردادها از قبیل عقد بیع، عقد اجاره، قرارداد رهن، عقد وقف و عقد ضمانت از جمله خدمات گروه حقوقی این سامانه‌ها است. علاوه بر این در این سایت‌ها به مشاوره کیفری در جرایمی مانند سرقت، کلاهبرداری، قتل، ضرب و جرح، رابطه نامشروع، خیانت در امانت، جعل و جرایم رایانه‌ای، مشاوره حقوقی در زمینه ارث، وصیت و مالکیت و هم چنین مشاوره در زمینه امور تجاری از قبیل شرکت‌ها، اسناد تجاری همچون چک و سفته و ورشکستگی تاجران، پرداخته می‌شود.

پایان رپرتاژ خبری/13

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید