ولخرجی فدراسیون کاراته در دوران تحریم/ سرپرست دبیری هم مسافر پاریس شد!

  • ورزشی
  • سه شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۸ ۱۲:۰۰
    کد خبر :676835

در شرایطی که کشور بدلیل تحریم‌های ظالمانه دشمنان، روزهای دشواری را به لحاظ تامین منابع مالی پشت سر می‌گذارد، فدراسیون کاراته قصد دارد سرپرست دبیری و رییس کمیته داوران خود را هم به همراه تیم راهی فرانسه کند.

اولین مرحله لیگ برتر کاراته وان در سال ۲۰۲۰ به میزبانی پاریس فرانسه با حضور ۷۰۳ شرکت کننده از ۹۲ کشور برگزار می شود.

تیم ایران متشکل از رزیتا علیپور، سارا بهمنیار به همراه سمانه خوشقدم ، مربی این تیم، فاطمه صادقی(کاتا)،امیر مهدی زاده و محمدصادق بابایی پزشک تیم ساعت ۱۲:۳۰ روز چهارشنبه ۲ بهمن ماه راهی پاریس می شود.

جواد سلیمی، سیدرضا خادمیان و المیرا گوزل زاده نیز داوران اعزامی به این مسابقات هستند.
وحید مومنی، سرپرست دبیری فدراسیون کاراته نیز به عنوان سرپرست تیم فوق را همراهی می کند.

پیش از این هم طراوت خاکسار و حمیده عباسعلی در بخش بانوان، بهمن عسگری، علی اصغر آسیابری، ذبیح الله پورشیب، سجاد گنج زاده و صالح اباذری به همراه سیدشهرام هروی، سرمربی و حسن روحانی ، مربی راهی فرانسه شده بودند.

 

به گزارش ایسنا، اعزام مومنی به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون در شرایطی است که ورزش ایران با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می‌کند و سید حسن طباطبایی رییس فدراسیون نیز همواره در مصاحبه‌های خود با اشاره به مشکلات مالی زیاد در اعزام های خارجی، خواستار حمایت هر چه بیشتر وزارت ورزش و کمیته المپیک شده است!

سید حسن طباطبایی رییس فدراسیون کاراته روز گذشته(دوشنبه) در حاشیه برگزاری مجمع عمومی کمیته ملی المپیک با اشاره به تحریم‌ها گفته بود: ملت ما ملت روزهای سخت است. در زمان‌های مختلف و در بخش‌های مختلف ورزش این اتفاق رخ داده و تحریم‌های ظالمانه را شاهد بودیم. جاهای دیگر جامعه نیز بخشی از ورزش است. این صدای ورزش کشور ماست. استکبار جهانی زیاده‌خواهی می‌کند. بر اساس سیاست‌های کلی باید پیش برویم.

جواد سلیمی رییس کمیته داوران فدراسیون نیز همانند بسیاری از سفرهای دیگر اینبار نیز به همراه تیم عازم فرانسه خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید