وقوع حریق گسترده مجتمع مسکونی در شهر سمنان

    کد خبر :786378

رئیس سازمان آتش‌نشانی سمنان از وقوع حریق گسترده مجتمع مسکونی خیابان جم شهر سمنان خبر داد و گفت: این حادثه خوشبختانه تلفات جانی نداشته است.

سعید اسمعیل پور در گفتگو بامهر، ضمن بیان اینکه وقوع حریق گسترده ساعت ۱۰:۳۳ صبح پنج‌شنبه در مجتمع مسکونی خیابان جم شهر سمنان به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی گزارش شد، ابراز داشت: بر اساس اعلام این گزارش، شش دستگاه خودرو و ۱۵ آتش‌نشان از ایستگاه شماره دو، چهار و پنج سازمان آتش‌نشانی برای امدادرسانی این حادثه اعزام شدند.

وی افزود: مأموران آتش‌نشانی سمنان به‌محض ورود به محل حادثه مشاهده کردند بنا به دلایل نامعلومی دریکی از واحدها طبقه چهارم این مجتمع شعله‌های آتش و دود زبانه می‌کشد به حدی که در حال سرایت کردن و سوختن به واحدهای روبرویی و کناری است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی سمنان بابیان اینکه بلافاصله نیروها سریعاً به چند تیم عملیاتی تقسیم‌شده و کار اطفا آغاز شد، ابراز داشت: آتش‌نشان‌ها با بستن دستگاه تنفسی وارد فضای پر از دود و آتش شدند و حریق را مهار و افراد محبوس شده در آپارتمان را امدادرسانی کردند.

اسمعیل پور بابیان اینکه علت اصلی آتش‌سوزی نیاز به کارشناسی دارد، اضافه کرد: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت اما خسارات مالی بسیاری برجای گذاشت آموزش اطفای حریق شهروندان و وجود خاموش‌کننده‌های دستی در چنین مواقعی می‌تواند مانع از زیان بیش از حد شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید