وعده وزیر ورزش جدید در خصوص استقلال و پرسپولیس

  • ورزشی
  • یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ ۱۱:۰۱
    کد خبر :842281
وعده وزیر ورزش جدید در خصوص استقلال و پرسپولیس

وزیر ورزش و جوانان وعده داد که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تا دو ماه آینده واگذار شوند.

سال‌هاست که مسئولان ورزش وعده واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی را می‌دهند اما تاکنون این اتفاق رخ نداده است. مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان پیشین نیز این وعده را در دستور کارش قرار داد و هر چند اقداماتی هم در این زمینه انجام داد اما در نهایت نتوانست به وعده‌اش عمل کند.

حالا حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان که کمتر از دو هفته از حضورش در این وزارتخانه می‌گذرد وعده داد که این دو باشگاه تا دو ماه آینده به بخش خصوصی واگذار خواهند شد. البته این اقدام به صورت پله به پله صورت خواهد گرفت.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص موضوع خصوصی‌سازی پرسپولیس و استقلال به مهر گفت: در این باره در زمان وزارت قبلی (آقای سلطانی‌فر) اقداماتی صورت گرفته که در حال حاضر قابل پیگیری و واگذاری است این واگذاری نیازمند هماهنگی میان دو وزارتخانه اقتصاد و ورزش و جوانان می‌باشد در حال حاضر به دنبال هماهنگی‌های نهایی هستیم پس از آن، این واگذاری در زمان کوتاهی قابل انجام است.

به گزارش همشهری‌آنلاین، سجادی افزود: طبق پیشرفت حاصله در امر واگذاری تیم‌های پرسپولیس و استقلال این اتفاق ظرف یکی دو ماه آینده عملی خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید