وسترن دیجیتال و رونمایی از دستگاه ذخیره ساز جدید سن دیسک برای تولیدکنندگان محتوا

    کد خبر :960851
وسترن دیجیتال

وسترن دیجیتال دستگاه‌های جدید ذخیره‌سازی SanDisk را برای تولیدکنندگان محتوا معرفی کرده است تا «راه‌حل‌های با کارایی بالا، مقیاس‌پذیر و قابل اعتماد» را به آن‌ها ارائه دهد.

بازتاب- این طیف شامل SSD جدید سن دیسک  Professional PRO-G40، اس اس دی G-RAID Shuttle، هارد درایو G-DRIVE Enterprise-Class Desktop و PRO-DOCK 4 می‌شود. SSD جدید SanDisk Professional Pro-G40 ماهیت مقاومی دارد و دارای استاندارد ضدآب IP68 است. از سرعت خواندن 2700 مگابایت بر ثانیه و سرعت نوشتن 1900 مگابایت بر ثانیه پشتیبانی می‌کند. می‌تواند تا 50 گیگابایت داده را در حدود 30 ثانیه انتقال دهد. SSD از هر دو Thunderbolt 3 (40Gbps) و USB 3.2 Gen 2 (10Gbps) پشتیبانی کرده و دارای یک هسته آلومینیومی خنک برای دور نگه داشتن گرما هم است. همچنین در برابر آسیب دیدن (تا وزن 1800 کیلوگرم) مقاوم است و تا 3 متر مقاومت در برابر سقوط دارد. گذشته از آن وسترن دیجیتال 5 سال گارانتی هم به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

سن دیسک  Professional G-Raid Shuttle SSD تا 32 ترابایت فضای ذخیره سازی، تا 2800 مگابایت بر ثانیه سرعت خواندن دارد و از رابط های Thunderbolt 3 (40Gbps) و USB-C (10Gbps) پشتیبانی هم می‌کند.

وسترن دیجیتال و معرفی نسل جدید حافظه ها

وسترن دیجیتال

حافظه اس اس دی  سن دیسک  Professional Pro-G40 با قیمت 34,999 روپیه و SSD حرفه‌ای G-Raid Shuttle با قیمت 3,99,999 روپیه راهی بازار خواهد شد. هارد دیسک دسکتاپ حرفه‌ای کلاس G-Drive Enterprise با قیمت 19999 روپیه به فروش می‌رسد در حالی که قیمت مدل حرفه‌ای Pro-Dock 4 بیش از 34999 روپیه است.

راه حل‌های جدید ذخیره‌سازی SanDisk برای خرید از فروشگاه‌های SanDisk و سیستم عامل‌های آنلاین نیز در دسترس خواهد بود. وسترن دیجیتال درصدد بوده تا با ارائه دستگاه‌های حرفه‌ای ذخیره سازی مشکل تولیدکنندگان محتوا در محدودیت فضای ذخیره سازی را برطرف بسازد. جهت کسب جزئیات بیشتر به وب سایت شرکت سازنده مراجعه کنید.

پیش بینی شده بزودی نسل بعدی حافظه‌های اس اس دی وسترن دیجیتال را شاهد باشیم که انبوهی از قابلیت‌ها را ارائه می‌دهد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید