وزیر کشور: قرار است قطعی برق با برنامه صورت بگیرد

    کد خبر :824687
وزیر کشور: قرار است قطعی برق با برنامه صورت بگیرد

وزیر کشور گفت: در جلسه ستاد اطلاع رسانی اقتصادی دولت مقرر شد قطعی برق با برنامه قبلی صورت بگیرد.

عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور در حاشیه جلسه ستاد اطلاع رسانی اقتصادی کشور در جمع خبرنگاران گفت: جلسه امروز با مصوبه جلسه سران بر ستاد هماهنگی اقتصادی تشکیل شده است و ما وظیفه داریم بین فعالان و حوزه‌های اقتصادی حلقه وصل باشیم.

رحمانی فضلی افزود: بخش خصوصی و تعاونی دستگاه‌های اجرایی در این جلسه مباحث خود را گفتند و درباره روند افزایش قیمت‌ها توضیحاتی ارائه شد تمهیداتی درباره این موضوع مورد بررسی قرار گرفت؛ امیدواریم با توجه با شرایط فعلی بتوانیم مدیریت مطلوب را داشته باشیم.

او ادامه داد: مقرر شد برای آزادسازی کالا‌ها در گمرک اقدام شود؛ همچنین در حوزه برق، عوامل قطعی برق بررسی شد و اگر قرار شد خاموشی داشته باشیم، با آگاهی قبلی انجام شود؛ اهمیت تامین برق در مناطق جنوبی که گرمترین روز‌ها را سپری می‌کنند هم مورد بررسی قرار گرفت.

وزیر کشور با اشاره به اقدامات دولت برای تامین کالا‌های اساسی تصریح کرد: مشکلی در تامین کالا‌های اساسی نداریم؛ همچنین بانک مرکزی برنامه‌های تامین منابع خود را مطرح کرد و دولت بعدی می‌تواند ادامه کار را دنبال کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، رحمانی فضلی در پایان گفت: تا زمان استقرار دولت در اواسط شهریور در مرحله گذر از دولت فعلی و استقرار دولت جدید هستیم و باید تلاش کنیم تا دولت جدید قول‌هایی که داده و مطالبات مردم را با موفقیت پاسخگو باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید