وزارت کشور با تجمعات قانونی موافق است

  • سیاسی
  • سه شنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۱ ۱۷:۵۸
    کد خبر :959498
احمد+وحیدی

وزیر کشور با بیان اینکه “وزارت کشور موافق تجمعات قانونی است”، گفت: دستورالعمل تجمعات قانونی تهیه شده است و در صورت رعایت اطمینان از امنیت تجمع کنندگان، مشکلی با این مساله نداریم.

به گزارش خبرگزاری برنا، احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی که به منظور ارائه گزارش عملکرد دستگاه‌های مسئول در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت حضور یافته بود ، در جمع خبرنگاران این مطلب را مطرح کرد.

وی با اشاره به تهیه پیش نویس ساماندهی تجمعات قانونی اظهار کرد: تجمعات فراوانی با درخواست های مختلف صنفی در شهرهای کشور داشته‌ایم.

وزیر کشور با بیان اینکه وزارت کشور موافق تجمعات قانونی است، یادآور شد: دستورالعمل تجمعات قانونی  تهیه شده و در صورت رعایت اطمینان از امنیت تجمع کنندگان مشکلی با این مساله نداریم.

وحیدی درباره لایحه انتخابات هم اظهار کرد: لایجه جامع انتخابات به هیات دولت ارسال شده است و به صورت طبیعی بعد از بررسی در کمیسیون تابعه برای تصویب به مجلس شورای اسلامی تقدیم می‌شود.

وزیر کشور ادامه داد: براساس قانون هر ۱۰ سال، ۲۰ کرسی به مجلس شورای اسلامی اضافه می شود؛ برخی بر این نظرند با توجه به گذشت دو دهه باید ۴۰ نماینده اضافه شود که نیازمند استفساریه شورای نگهبان هستیم.
وحیدی خاطرنشان کرد:  منابع مالی افزایش تعداد نمایندگان در صورت تصویب قانونی، تامین می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید