ورود ناو گروه جمهوری آذربایجان به بندر انزلی

    کد خبر :837554

ناوگروه جمهوری آذربایجان امروز چهارشنبه ۲۷ مرداد ماه ۱۴۰۰ برای شرکت در مسابقات بین‌المللی جام دریا به بندر انزلی وارد شد و مورد استقبال قرار گرفت

ناو گروه جمهوری آذربایجان شامل ۲ فروند ناو ۱۲۲ G- و ۱۲۴ G- با ۶۶ نفر از کارکنان اش به عنوان دومین ناوگروه اعزامی برای شرکت در مسابقات بین‌المللی نظامی جام دریا به آب‌های داخلی ایران وارد شده در بندر انزلی پهلو گرفتند.

ناو‌های موشک انداز جمهوری اسلامی ایران جوشن و پیکان هم در این دوره از مسابقات حضور خواهند داشت. ناو‌های “ولگا دونسک” و “ماخاچکالا” کشور روسیه هم با ۱۰۶ نفر، روز‌های آتی وارد آب‌های داخلی کشورمان در ایران خواهند شد. ناو‌های «مانگیستاو» و «ساری آرکا» کشور قزاقزستان، نخستین ناوگرو‌هایی بودند که ۴۸ ساعت پیش برای شرکت در این مسابقات به انزلی وارد شدند.

ششمین دوره مسابقات بین المللی نظامی جام دریا که با میزبانی بندرانزلی و با حضور تیم‌های ایران، قزاقستان، روسیه و جمهوری آذربایجان برگزار می‌شود. در این دوره از مسابقات حدود ۴۰۰ ورزشکار در بخش شناوری، تیر اندازی سطحی و هوایی، مهار بویه و کنترل صدمات با هم رقابت می‌کنند. ششمین دوره مسابقات جام دریا از دوم شهریور به مدت ۲۵ روز برگزار خواهد شد.

صدا و سیما

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید