ورود افراد بدون مجوز در لیگ کشتی ممنوع است

  • ورزشی
  • یکشنبه ۶ مهر ۱۳۹۹ ۱۰:۵۱
    کد خبر :748936

هفته نخست از دور رفت لیگ برتر کشتی فرنگی در گروه الف سه شنبه هشتم و چهارشنبه نهم مهر و هفته نخست دور رفت مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد در گروه الف پنج شنبه دهم و جمعه یازدهم مهر در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران برگزار می‌شود. این رقابت‌ها بدون تماشاگر است و علاقمندان به کشتی می‌توانند مسابقات را به صورت مستقیم از رسانه ملی تماشا کنند.
از حضور افرادی که مجوز‌های لازم را از فدراسیون کشتی یا سازمان لیگ برای حضور در این رقابت‌ها دریافت نکرده اند به سالن مسابقات جلوگیری می‌شود و تیم‌های حاضر از آوردن همراه و یا مهمان به سالن مسابقات خودداری کنند.
بر اساس مجوز معاونت بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی این مسابقات باید با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شود و تمامی افراد حاضر در این مسابقات اعم از کشتی گیران، مربیان، داوران و کادر اجرایی با انجام تست‌های مخصوص و مجوز فدراسیون کشتی و سازمان لیگ در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.
حضور خبرنگاران در این رقابت‌ها هم به صورت محدود، با انجام تست و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و مجوز فدراسیون کشتی و سازمان لیگ است.
به گزارش صداوسیما، همچنین محمد بنا و غلامرضا محمدی سرمربیان تیم‌های ملی کشتی فرنگی و آزاد از نزدیک ناظر این مسابقات خواهند بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید