ورود اتوبوس های جدید به ناوگان تهران در آستانه بازگشایی مدارس

    کد خبر :857657
ورود اتوبوس های جدید به ناوگان تهران در آستانه بازگشایی مدارس

رییس شورای شهر تهران از ورود اتوبوس های جدید به ناوگان اتوبوسرانی تهران در آستانه بازگشایی مدارس خبر داد.

مهدی چمران در پایان جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: در ابتدای جلسه امروز طبق جلسات قبل اعضا تذکراتی را مطرح کردند و در ادامه دو معاون شهردار تهران یعنی معاونت خدمات شهری شهرداری و معاونت مالی شهرداری گزارشی را در ارتباط با معاونت‌های خود مطرح کردند.

وی افزود: در ادامه نیز باتوجه به تصمیم ستاد ملی کرونا و بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها، مدیریت شهری نیز بنا دارد تمهیداتی را در آستانه بازگشایی مراکز در حوزه حمل و نقل داشته باشد.

رئیس شورای شهر تهران گفت: در جلسه قبل یک فوریت یک طرح در حوزه حمل و نقل و تمهیدات شهرداری تهران در آستانه بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها به تصویب رسید که امروز این طرح با ۱۶ بند مورد موافقت اعضای شورای شهر تهران قرار گرفت.

چمران تاکید کرد: بر اساس طرح اشاره شده شهرداری تهران تمهیداتی را در آستانه بازگشایی مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز علمی در حوزه حمل و نقل اتخاذ خواهد کرد.

وی افزود: براساس این طرح شهرداری تهران مکلف شد اولویت‌بندی‌هایی را در حوزه حمل و نقل و ورود اتوبوس‌های جدید، نوسازی و اورهال کردن اتوبوس‌های فرسوده و واگن‌های مترو انجام دهد.

به گزارش ایسنا، رئیس شورای شهر تهران ادامه داد:‌ با گذشت ۷ ماه از سال ۱۴۰۰؛ ۵۲ درصد از بودجه در حوزه حمل و نقل محقق شده که نگرانی‌هایی در ارتباط با عدم تحقق این بودجه در آینده وجود دارد؛ اما با این همه شرایط شهرداری در بازگشایی مدارس و مراکز علمی تمهیداتی را در حوزه حمل و نقل اتخاذ خواهد کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید