واگذاری هپکو به تأمین اجتماعی با تصویب مجلس

    کد خبر :732771

میثم زالی، دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور در این جلسه با اشاره به لزوم حل هر چه سریع تر مشکلات این مجموعه صنعتی گفت: امیدواریم با واگذاری این مجموعه صنعتی به سازمان تامین اجتماعی و تایید این واگذاری توسط مجلس شورای اسلامی، هرچه سریع‌تر فرآیند تولید در این واحد به جریان افتاده و رونق گذشته به هپکو بازگردد.

وی همچنین با اشاره به لزوم حفظ فضای آرامش و متانت برای حل سریع تر مشکلات هپکو افزود: هرگونه اختلال در روند تولید این واحد، متوجه کارگران خواهد بود بنابراین بازگشت رونق به هپکو باید در فضای آرام و بدون تنش اتفاق بیفتد.

محمد حسن آصفری، نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با تاکید بر لزوم پیگیری مطالبات کارگران توسط مدیران مجموعه تصریح کرد: رونق مجدد هپکو خواست همه مسئولان استان است و تمامی ارگان های مسئول باید وظایف خود را برای تحقق رونق تولید به نحو احسن انجام دهند.

به گزارش شاتا،نماینده کارگران، مدیران مجموعه، مدیران سازمان تامین اجتماعی و همچنین تعدادی از مدیران ایمیدرو و سازمان خصوصی سازی نیز در این جلسه به بیان نظرات و راهکارهای خود برای حل این واحد صنعتی پرداختند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید