واکنش وزارت خارجه روسیه به مسدود شدن وبسایت‌های ایران توسط آمریکا

    کد خبر :823782
واکنش وزارت خارجه روسیه به مسدود شدن وبسایت‌های ایران توسط آمریکا

سخنگوی وزارت خارجه روسیه در واکنش به مسدود شدن وبسایت‌های ایران توسط آمریکا اعلام کرد که آمریکا تعهدات خود در مورد اسناد بین‌المللی در رابطه با حقوق بشر را فراموش کرده است.

«ماریا زاخارووا» سخنگوی رسمی وزارت خارجه روسیه در خصوص مسدود شدن وب سایت‌های ایرانی اعلام کرد که واشنگتن « بازی» مسدود کردن وب‌سایت های ایرانی را «زیاده از حد ادامه داده» و تعهدات خود در باره اسناد بین‌المللی در رابطه با حقوق بشر را فراموش کرده است.

وی در ادامه افزود که برخورد «سینیزم» که واشنگتن از آن بهره می‌گیرد از هرگونه حد ومرزی گذشته است. اینطور احساس می‌شود که در آمریکا در سانسور اینترنت «زیاده از حد بازی کرده‌اند» و همزمان تعهدات خود در رابطه با اسناد بین‌المللی حقوق بشر را به دست فراموشی سپردند.

به گزارش ایلنا، زاخارووا افزود که این امر به «اخلاق کاری» شرکت‌های عظیم فناوری اطلاعات، نیز صدمه می‌زند. همزمان ما می دانیم که این شرکت‌ها وابسته به واشنگتن رسمی هستند و به راحتی چشم خود را به روی موازین ومقررات چند صفحه‌ای و اساسنامه سازمانی می‌بندند و به آسانی کشورها و ملت‌ها را از امکان آگاهی جهان از موضع خود محروم می‌کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید