واکنش مورینیو به حرکت عجیب و جنجالی‌اش

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸ ۹:۰۸
    کد خبر :668914

سرمربی پرتغالی تاتنهام به رفتار عجیبی که در دیدار برابر ساوتهمپتون داشت واکنش نشان داد.

 

به نقل از اسکای اسپورت، ژوزه مورینیو در هفته بیست و یک رقابت‌های لیگ برتر انگلیس یک رفتار عجیب از خود نشان داد. او در دیدار برابر ساوتهمپتون درحالی که مربی حریف روی نیمکت تیم خودش در حال یادداشت برداری بود به طرف او رفت و سرش را روی برگه یادداشت او گرفت تا به نوعی جاسوسی و تقلب کند که داور متوجه این حرکت او شد و با یک کارت زرد آقای خاص را جریمه کرد.

 

به گزارش ایسنا ،مورینیو خودش را شایسته کارت زرد داور دانست اما این واکنش عجیب را هم از خود نشان داد: بله مستحق کارت زردی بودم که دریافت کردم. رفتار مودبانه ای نداشتم. من با یک شخص احمق، بی‌ادبانه برخورد کردم.

 

تاتنهام در این دیدار نه تنها تن به شکست داد بلکه هری کین هم مصدوم شد.

 

مورینیو گفت: هری کین معمولا برای تاتنهام به میدان رفته است و بازیکنی کلیدی به شمار می‌آید. ممکن است که آسیب دیدگی او جدی باشد و مدتی نتواند برای تیم به میدان برود. باید صبر کنیم.

 

او درباره شکست تیمش و آیا تاتنهام نیاز به جذب بازیکن جدید دارد، گفت: فکر نمی‌کنم که نیاز به بازیکنی جدید داشته باشیم. تنها نیاز به بیشتر کردن تلاش داریم. باید با تمرکز بیشتری برابر حریفان به میدان برویم. نمی خواهیم که جزو باشگاه های باشیم که بیشترین بازیکن را جذب می کنیم بلکه می خواهیم تلاش خود را بیشتر کنیم.

 

او در پایان گفت: این شکست ادامه فصل بد تاتنهام است. تیم ما در فصل جاری در دیدارهای خارج از خانه بسیار بد نتیجه گرفته است و این هم یکی دیگر از این بازی های بود. با جذب بازیکن مشکل ما حل نمی شود بلکه باید تنها تلاش کرد تا از این شرایط خارج شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید