واکنش تند احسان علیخانی به اظهارات میرسلیم

  • کامنت
  • جمعه ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ ۲۳:۲۰
    کد خبر :982600
اظهارات احسان علیخانی درباره فصل جدید برنامه عصر جدید

احسان علیخانی در واکنش به اظهارات میرسلیم در مورد پرستویی، در صفحه اینستاگرامش نوشت: «وقتی وزیر فرهنگ و ارشاد بودی و پرویز پرستویی را نمی‌شناسی برای ما عجیب نیست چون الان هم که نماینده مجلسی مردم را نمی‌شناسی. »

مجری از این که ایشان وزیر ارشاد بوده و پرستویی را نمی‌شناسد تعجب و یادآوری کرد که ایشون پرویز پرستویی، بازیگر «آژانس شیشه‌ای» است و باز میرسلیم تکرار کرد که نمی‌شناسم، بعد هم گفت از این هنرپیشه‌ها زیاد بود، آن‌موقع که اصلا ایشان مطرح نبود و …

احسان علیخانی در واکنش به اظهارات میرسلیم در مورد پرستویی، در صفحه اینستاگرامش نوشت: «وقتی وزیر فرهنگ و ارشاد بودی و پرویز پرستویی را نمی‌شناسی برای ما عجیب نیست چون الان هم که نماینده مجلسی مردم را نمی‌شناسی. بزرگوار چند روز پیش در مورد فیلترینگ فضای مجازی هم فرمودند کاری به نظر مردم ندارم.»

به گزارش خبرآنلاین، در هفته گذشته مصاحبه مصطفی میرسلیم با شبکه اینترنتی دانشگاه تهران بسیار مورد توجه قرار گرفت علی‌الخصوص آن بخش از حرف‌های میرسلیم که درباره اینستاگرام بود و گفت: «من ۱۰۰ درصد فیلترینگ اینستاگرام را تائید می‌کنم؛ اینستاگرام فاجعه است. بدترین شبکه در دنیاست. من کاری به نظر مردم ندارم!»اما در انتهای این مصاحبه یک ساعت و چهل و دو دقیقه‌ای اتفاقی دیگر رخ داد. تصاویری بر روی صفحه نمایش قرار گرفت و مجری از میرسلیم خواست نظرش را درباره آن اشخاص یا تصویر مربوطه بگوید، وقتی تصویر پرویز پرستویی را نشان دادند، میرسلیم ادعا کرد که نمی‌شناسد! مجری از این که ایشان وزیر ارشاد بوده و پرستویی را نمی‌شناسد تعجب و یادآوری کرد که ایشون پرویز پرستویی، بازیگر «آژانس شیشه‌ای» است و باز میرسلیم تکرار کرد که نمی‌شناسم، بعد هم گفت از این هنرپیشه‌ها زیاد بود، آن‌موقع که اصلا ایشان مطرح نبود و …

احسان علیخانی در واکنش به اظهارات میرسلیم در مورد پرستویی، در صفحه اینستاگرامش چنین نوشت:

وقتی وزیر فرهنگ و ارشاد بودی و پرویز پرستویی را نمی‌شناسی برای ما عجیب نیست چون الان هم که نماینده مجلسی مردم را نمی‌شناسی. بزرگوار چند روز پیش در مورد فیلترینگ فضای مجازی هم فرمودند کاری به نظر مردم ندارم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید