واکنش بولتون به مصاحبه ظریف با فاکس نیوز: این اظهارات مضحک و پروپاگاندایی طراحی‌شده برای نشر اطلاعات غلط در فضای سیاسی آمریکا است

    کد خبر :528495
بولتون

مشاور امنیت ملی آمریکا در واکنش به مصاحبه وزیر امور خارجه ایران درباره جنگ طلبی بولتون گفت که این سخنان مضحک و پروپاگاندا است.

«جان بولتون» مشاور امنیت ملی آمریکا روز یکشنبه گفت که کره شمالی برای آزاد کردن یک شهروند آمریکایی که در زندان این کشور بود درخواست 2 میلیون دلار کرده بود اما «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا هرگونه پرداخت برای آزاد کردن این زندانی را رد کرده بود.

مشاور امنیت ملی آمریکا که با فاکس‌نیوز مصاحبه می‌کرد، گفت که احتمالا ترامپ خواستار برگزاری نشست سومی با «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی خواهد بود.

به گزارش فارس،بولتون در بخشی دیگری از این مصاحبه در واکنش به مصاحبه «محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه ایران با همین شبکه در این باره که «مایک پامپئو» وزیر امور خارجه آمریکا و بولتون در تلاش هستند تا رئیس جمهور آمریکا را به سوی تقابل با ایران پیش ببرند، گفت: این سخنان کاملا مضحک بوده و این سخنان پروپاگاندا و ارائه اطلاعات غلط از سوی ایران است و سیاست رئیس جمهور آمریکا در قبال ایران پیش از آنکه من به دولت ملحق شوم کاملا شفاف بوده و این سیاست اعمال حداکثر فشار به ایران برای تغییر رفتارش است و فکر می‌کنم که این سیاست تاثیر گذار خواهد بود

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید