ماجرای واکنش عجیب بازیکنان و سرمربی پرسپولیس به پاداش نگرفته

  • ورزشی
  • جمعه ۴ مهر ۱۳۹۹ ۱۲:۳۱
    کد خبر :748480

روز گذشته معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس در فضای مجازی اعلام کرد که پاداش ۲ پیروزی پرسپولیس مقابل التعاون پیش از بازی با الشارجه به بازیکنان داده شده و قرار است که پس از پیروزی مقابل شارجه هم پاداش دیگر پرداخت شود.

پس از برد مقتدرانه پرسپولیس مقابل الشارجه بازیکنان و حتی سرمربی این تیم با انتشار دوباره استوری معاون اقتصادی اعلام کردند که هیچ پولی نگرفتند و خودشان از پاداشی که اعلام شده خبر ندارد، همین مساله باعث حواشی زیادی از شب گذشته تا الان شده است.

واقعیت ماجرا این است که باشگاه پرسپولیس مبلغی را به صورت دلار به یک فرد معتمد در قطر پرداخت می‌کند تا آن فرد پول را به صورت ریال قطر پیش از بازی با شارجه به هتل ببرد و بین بازیکنان تقسیم کند اما تا این لحظه این اتفاق رخ نداده است.

در این بین حتی رسید پرداخت پول به آن شخص معتمد هم وجود دارد اما این پول به مسوول پخش پاداش در هتل پرسپولیسی‌ها تحویل داده نشده و هنوز هم این اتفاق رخ نداده است. تمام آن پول الان در هتل محل اقامت پرسپولیسی‌ها است اما به نماینده باشگاه و مسوول تقسیم پاداش تحویل داده نشده است.

به گزارش ایرنا،این یعنی هم مسوولان باشگاه حرف درست زدند که پول پرداخت شده و هم بازیکنان و کادر فنی حرف درستی زدند که پولی نگرفتند، یعنی پول در هتل محل اقامت پرسپولیسی‌ها وجود دارد اما به دست آنها نرسیده است، این مبلغ قرار بود توسط رسول‌پناه به قطر وارد شود که سفر سرپرست باشگاه پرسپولیس به قطر لغو شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید