واکسن ایرانی از ابتدای تابستان برای مردم تزریق خواهد شد

    کد خبر :809930
واکسن ایرانی از ابتدای تابستان

معاون بهداشت ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، در بازدید از بزرگ‌ترین سایت خودرویی واکسیناسیون کرونا در کشور، گفت: واکسن ایرانی از ابتدای تابستان برای مردم تزریق خواهد شد.

بزرگ‌ترین سایت خودرویی واکسیناسیون کرونا در کشور در بوستان ولایت واقع شده و ظرفیت حدود ۲ هزار خودرو را دارد.

علیرضا دلاوری گفت: به همت کارکنان مرکز بهداشت جنوب تهران مرکز واکسیناسیون به‌صورت خودرویی و غیر خودرویی در بوستان ولایت راه‌اندازی شد و در این مراکز تعداد خدمات بیشتری را در صبح و عصر ارائه می‌دهیم و نیاز به پیاده شدن از ماشین نیست و واکسیناسیون در داخل اتومبیل انجام می‌شود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران، ضمن قدردانی از کارکنان مرکز بهداشت جنوب تهران، افزود: در روز گذشته از مرکز تجمعی پارک رازی بازدید کردم و با راه‌اندازی این مراکز ما به هدف خود که تزریق حدود ۲۰ هزار واکسن در روز است نزدیک می‌شویم.

دلاوری بر انجام واکسیناسیون کرونا را در مراکز تجمعی تأکید کرد و گفت: در مراکز خدمات جامع سلامت خدماتی مانند مراقبت مادر باردار، نوزادان، بیماری‌های غیر واگیر، واگیر و فعالیت‌های بهداشت محیط ارائه می‌شود که بسیار برای مردم مهم است و ما نمی‌توانیم آن‌ها را کنار بگذاریم و به همین منظور مراکز تجمعی واکسیناسیون را راه‌اندازی کردیم.

به گزارش دانشجو، معاون بهداشت ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران به آمادگی برای تزریق هر تعداد واکسن که در اختیار است اشاره کرد و افزود: بهداشت تهران پیش‌بینی می‌کند با در اختیار داشتن تعداد واکسن کافی ما می‌توانیم به هدف ۷۰ درصدی تزریق واکسن برای جمعیت تحت پوشش تا آخر تابستان دست یابیم.

وی گفت: با برنامه‌های در حال انجام، واکسن ایرانی از ابتدای تابستان برای مردم تزریق خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید