واژگون شدن وانت نیسان با بار موزاییک در بزرگراه آزادگان

    کد خبر :815397
واژگون شدن وانت نیسان با بار موزاییک در بزرگراه آزادگان

ترکیدن چرخ وانت نیسان عامل واژگونی و برخورد شدید با سواری سمند شد.

در ساعت ۰۶:۱۰ صبح امروز در مسیر شرق به غرب آزادگان قبل از پل اتوبان ساوه و در لاین اصلی محدوده خلیج یکدستگاه وانت نیسان به علت ترکیدگی لاستیک، و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه بر روی سقف واژگون می‌گردد.

رییس منطقه ۲۶ پلیس راهور تهران بزرگ در تایید این خبر گفت: این وانت نیسان پس از واژگونی بر روی سقف بر روی سواری سمندی که در این مسیر در حال تردد بوده افتاده و باعث بروز خسارات شدیدی به این سواری می‌گردد.

محمد باقر پور افزود: تمامی بار این نیسان که موزاییک بود بر روی سمند و سطح راه بزرگراه ریخت و باعث توقف دیگر خودرو‌ها پشت سر این دو وسیله و ایجاد ترافیک سنگین در محور فوق گردید.

وی ادامه داد: بلافاصله تیمی از عوامل منطقه ۲۶ پلیس راهور تهران بزرگ در محل حادثه حضور یافتند و نسبت به ایمن سازی و باز نمودن یک لاین عبوری موقت اقدام نمودند تا دیگر خودرو‌ها بتوانند از این مسیر عبور کرده و بار ترافیکی محدوده کاهش یابد.

باقرپور گفت: همچنین با آمدن جرثقیل در موقعیت نسبت به جابجایی این نیسان اقدام گردید و به محل ایمن منتقل شد.

به گزارش میزان، رییس منطقه ۲۶ پلیس راهور تهران بزرگ به رانندگان توصیه کرد: همیشه و در همه حال قبل از حرکت نسبت به رفع نقص فنی خودرو اقدام و هیچ گاه با وسیله دارای نقص فنی در سطح معابر تردد ننمایند تا شاهد اینگونه حوادث نباشیم.

خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیبی نرسید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید