واژگونی میکسر حامل بتن پس از تصادف با ۲ خودرو در شمال تهران / تصاویر

    کد خبر :745952

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران پویا؛ با اعلام خبر واژگونی بونکر حامل بتن در شمال تهران، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 11:47 ظهر امروز یک مورد واژگونی یک دستگاه بونکر حامل بتن وافع در آجودانیه، کوچه چهارم غربی به سامانه 125 اعلام شد به سرعت آتش‌نشانان یک ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران با اشاره به حضور سه دقیقه‌ای آتش‌نشانان در محل حادثه، افزود: در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه میکسر حامل بتن، حین حرکت به دلیل نامشخصی ضمن انحراف از مسیر اصلی، برخورد با جداول کنار خیابان، شکستن چند اصله درخت، با دو دستگاه خودروی سواری نیز برخورد کرده است.

وی خاطرنشان کرد: دو سرنشین نیز در یکی از خودروها حضور داشتند که این دو نفر و راننده بونکر دچار مصدومیت شده بودند و به مراکز درمانی انتقال یافتند.

ملکی با اشاره به واژگونی خودروی بونکر در وسط خیابان و انسداد بخشی از راه، گفت: آتش‌نشانان ایمن‌سازی لازم را انجام دادند و با حضور عوامل پلیس راهور و یک دستگاه جرثقیل، میکسر واژگون شده به حالت اولیه بازگردانده شد.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران تصریح کرد: در حال حاضر نیز نیروها، مشغول ایمن‌سازی نهایی محل حادثه هستند و تا دقایقی دیگر عملیات به پایان می‌رسد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید