وانت پیکاپ هوندا ریجلاین 2021 معرفی شد

  • خودرو
  • جمعه ۱۸ مهر ۱۳۹۹ ۱۶:۲۰
    کد خبر :752214

ریجلاین از جمله خودروهای ساخت یک برند ژاپنی، مخصوص بازار خارجی به‌حساب می‌آید. این وانت پیکاپ، از سال ۲۰۰۴ در سبد محصولات هوندا وجود دارد و فقط در کانادا و امریکا تولید می‌شود. ریجلاین بارها به‌عنوان خودرو سال یا بهترین وانت سال توسط رسانه‌های مرتبط با صنعت خودرو امریکا و کانادا انتخاب شده است.

دیگر نکته‌ی جالب راجع به هوندا ریجلاین، تولید با پیشرانه‌ی ۳٫۵ لیتری و بدنه‌ی چهاردر، طی ۱۷ سال است. مدل ۲۰۲۱ هم، موتور V6 با قدرت ۲۸۰ اسب‌بخار و گشتاور ۳۵۵ نیوتن‌متر دارد. جعبه‌دنده‌ی خودکار ۹ سرعته نیز در تمامی نسخه‌های ریجلاین استفاده می‌شود؛ اما تجهیزات دو دیفرانسیل مخصوص مدل‌های سفارشی خواهد بود. ریجلاین در زمانی حدود ۷ تا ۸ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت می‌رسد و میانگین مصرف سوخت ۱۱ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر دارد.

ریجلاین با سیستم تعلیق کاملا مستقل روی محورهای جلو و عقب، رانندگی راحت و کم‌تنش فراهم می‌کند. قسمت بار، ضد آب است و امکانات ایمنی شامل ترمز اضطراری خودکار، هشدار خروج از خط و کروز کنترل هوشمند با قابلیت افزایش و کاهش سرعت در تمامی نسخه‌ها وجود خواهد داشت. در مدل‌های سفارشی، راننده می‌تواند ارتفاع بدنه از سطح زمین را تغییر دهد.

ریجلاین ۲۰۲۱، براساس نسل دوم و مدل ۲۰۱۶ تولید می‌شود؛ اما اکنون تغییر چهره داده و لوکس‌تر شده است. قطعه‌ی فلزی با کروم براق روی جلوپنجره و بین چراغ‌ها وجود دارد که برای نسخه جدید عریض‌تر خواهد بود تا ابهت این پیکاپ را افزایش دهد. همچنین، چراغ‌ها و سپر در نمای رو‌به‌رو، به‌کلی متحول شده‌اند.

فضای داخلی ریجلاین ۲۰۲۱، چندان تفاوتی با مدل قبلی ندارد. سیستم سرگرمی به‌روز‌ شده است و تغییر در کلیدهای فیزیکی، تجربه‌ی کاربری بهتری فراهم می‌کند. نمایشگر لمسی ۸ اینچ، پنل دیجیتال تهویه‌ی مطبوع و چیدمان کلیدها، حتی مدل ۲۰۲۱ ریجلاین را نسبت به رقبا، قدیمی و دور از فناوری‌های مدرن نشان می‌دهد.

به گزارش زومیت، هنوز اطلاعات دقیقی از قیمت مدل ۲۰۲۱ منتشر نشده است؛ اما باتوجه‌به تشابه پیشرانه و امکانات با مدل قبلی، احتمالا هزینه‌ی خرید مشابه در حدود ۳۵ هزار دلار خواهد داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید