وانت تویوتا لندکروزر ۶×۶ با تیونینگ JMax معرفی شد

    کد خبر :797135

شرکت تیونینگ JMax اینجینیرینگ خودروی تویوتا لندکروزر مدل ۲۰۱۹ را به نسخه‌‌ی وانت ۶×۶ با امکانات رانندگی آف‌رود تبدیل کرده است که با قیمت حدود ۱۵۰ هزار دلار به فروش می‌رسد.

استرالیا یکی از وحشی‌ترین مکان‌های طبیعی را در جهان دارد. فراتر از حیات وحش باورنکردنی، استرالیا آزمایشگاه فورد برای توسعه وانت‌های متوسط رنجر (​​Ranger) و مدل شاسی‌بلند سه‌ردیفه اورست بوده است. به گزارش موتوروان، در این منطقه همچنین خودروهای آف‌رود زیادی ساخته و آزمایش شده‌اند که از آن جمله می‌توان به نیسان پاترول اصلاح‌شده اشاره کرد.

اما هیچ چیز با این شاسی‌بلند تبدیل‌شده که در وب‌سایت فروش خودرو استرالیایی Drive مشاهده کرده‌ایم، قابل مقایسه نیست. وانت تویوتا لندکروزر GXL ۶×۶ مدل ۲۰۱۹، خلاقیتی عالی توسط شرکت تیونینگ JMax اینجینیرینگ است.

JMax اینجینیرینگ نسخه‌ی دوکابینه چهاردر شاسی سری ۷۰ تویوتا لندکروزر را به هیولای ۶×۶ تبدیل کرد. این نسخه‌ی تبدیل‌شده شامل به‌روزرسانی‌های شاسی مانند کیت محکم‌کننده شاسی و بازوهای کنترلی پایینی قابل تنظیم JMACX به همراه تجهیزات هیدرولیکی سیستم ترمز و کیت قلاب‌های جلو و عقب می‌شود.

از جمله سایر موارد مورد استفاده برای به‌روزرسانی‌ تویوتا لندکروزر می‌توان به قطعات سنگین JMACX شامل کیت پیچ‌های ۶×۶، کیت محور شناور، دیفرانسیل قفل‌شونده جدید، میل گاردان کمکی، محفظه دیفرانسیل عقب و کیت میله ضد غلتش قابل تنظیم عقب و اتصالات تعلیق اشاره کرد. فنرهای مارپیچی جلو و عقب نیز ساخت JMACX هستند؛ درحالی‌که به‌روزرسانی تنظیمات پیشرانه با سیستم اگزوز ۳.۵ Legendex تکمیل می‌شود.

به گزارش زومیت، در زیر کاپوت این مدل تبدیل‌یافته‌ی تویوتا لندکروزر ۶×۶ از پیشرانه‌ی توربوشارژ ۴٫۵ لیتری خورجینی هشت سیلندر دیزلی قرار دارد که ۲۰۲ اسب‌ بخار قدرت و ۴۳۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند و نیروی آن از طریق جعبه‌دنده پنج سرعته دستی به چرخ‌های خروجی منتقل می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند این مدل را با کارکرد ۱۹,۶۵۴ کیلومتر (۱۲,۲۱۲ مایل) با قیمت ۱۹۲,۸۸۸ دلار استرالیا یا حدود ۱۴۷ هزار ×دلار آمریکا خریداری کنند. البته این قیمت شامل حمل‌ونقل و هزینه‌های جانبی دیگر نیست.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید