هوآوی و معرفی تبلت پرچمدار MatePad 11

    کد خبر :825714
هوآوی و معرفی تبلت پرچمدار MatePad 11

هوآوی را می‌توان یکی از شرکت‌های بزرگ فناوری چینی دانست که هر سال نسل جدیدی از گوشی و تبلت خود را معرفی و عرضه می‌کند. حال نوبت به تبلت پرچمدار جدید MatePad 11 رسیده که دارای طراحی زیبا و مشخصات سخت افزاری قدرتمند است.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار–تبلت MatePad 11 هوآوی دارای سیستم عامل اختصاصی HarmonyOS 2 است و دقیقا همانند MatePad Pro 10.8 از چیپ اسنپدراگون قدرت می‌گیرد. هواوی این تبلت را به نمایشگر 10.95 اینچی LCD با وضوح QHD+ و نرخ نوسازی 120 هرتز مجهز کرد.

حاشیه نمایشگر به حداقل رسیده و حفره دوربین سلفی درون حاشیه تبلت جای گرفته و یک حسگر 8 مگاپیکسلی است. در بخش سخت افزاری دارای پردازنده Snapdragon 865 بوده که در کنار 6 گیگابایت رم شامل حافظه ذخیره سازی 64/128/256 گیگابایتی می‌شود. ناگفته نماند افراد می‌توانند از طریق اسلات کارت میکرو اس دی به ارتقا حافظه این تبلت بپردازند.

تبلت MatePad 11 هوآوی زیبا و قدرتمند

در بخش عقب دوربین 13 مگاپیکسلی با فلاش LED به کار گرفته شد. چهار اسپیکر استریو در حاشیه تبلت جای گرفته که صدایی شفاف را پخش می‌کند. همچنین میکروفون با فناوری لغو نویز هم در این تبلت جای دارد. هوآوی صفحه کلید اختیاری جدید و قلم M-Pencil را جداگانه برای MatePad 11 دردسترس قرار می‌دهد. MatePad 11 به کامپیوتر متصل می‌شود و سازگاری دارد.

پشتیبانی از Wi-Fi 6، بلوتوث 5.1، شارژ معکوس، باتری 7250 میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع 22.5 واتی، دیگر مشخصه MatePad 11 هوآوی است. نسخه پایه این تبلت 381 دلار است و نسخه نهایی به 509 دلار می‌رسد و در سه رنگ آبی، خاکستری و نقره‌ای بزودی عرضه خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید