هوآوی به دنبال شبکه 5جی روی آب است

    کد خبر :972162
هوآوی

هوآوی به تازگی پروژه جدیدی را معرفی کرده که در آن از تخصص خود در ارتباطات راه دور استفاده می‌کند. این شرکت در حال نصب تجهیزات شبکه 5جی بر روی قایق‌های ماهیگیری است تا اتصال را برای افرادی که در دریا کار می‌کنند بهبود بخشد.

بازتاب-این غول فناوری چینی با China Unicom برای پروژه “قایق ماهیگیری دیجیتال” کار کرد که همچنین برنده جایزه GSMA “5G Productivity Challenge Award” در سال 2023 شد. از آنجایی که هواوی به شبکه خصوصی 5جی و سیستم‌های محصول چین Unicom نیاز داشت، هر دو شرکت با هم همکاری کردند. اگرچه، این برند به طور مشترک فناوری 5جی را برای سیستم روی قایق‌های ماهیگیری توسعه داد. به لطف 5جی، مردم در دریا به محاسبات ابری، فناوری موقعیت یابی Beidou IoT (اینترنت اشیا) و اتصال بهبود یافته دسترسی پیدا می‌کنند.

هوآوی

این امر قایق‌های ماهیگیری را قادر می‌سازد تا آب و هوای پویا در دریا را کنترل کنند. این قایق‌ها با آرایه آنتن فوق‌العاده بزرگ 5جی  MetaAAU عرضه می‌شوند که مزیت‌های مختلفی را از پهنای باند بزرگ باند فرکانس 3.5جی ارائه می‌دهد. علاوه بر این، این می‌تواند سرعت دانلود 60 مگابیت در ثانیه و سرعت آپلود 2 مگابیت در ثانیه را در محدوده 61 کیلومتری در دریا حفظ کند.

این قایق‌های ماهیگیری دیجیتال جدید همچنین به ماهیگیران این امکان را می‌دهد که با تماشای اخبار، به‌روز بودن اطلاعات آب‌وهوا و حتی برقراری تماس‌های ویدیویی با کیفیت بالا با خانواده‌های خود بی ارتباط نباشند. بنابراین به آنها کمک خواهد کرد تا هر گونه ارتباط با افراد روی خشکی داشته باشند. انتظار داریم شرکت‌های فعال در عرصه فناوری هم به چنین امری روی آورند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید