هنسی از کادیلاک اسکالید هیولا رونمایی کرد

    کد خبر :1036611
کادیلاک اسکالید

هنسی یکی از تیونرهای مطرح امریکایی بوده که به تیونینگ خودروهای مختلف روز دنیا پرداخته و بیشتر روی پیشرانه خودروهای موردنظر تمرکز دارد.

بازتاب- هنسی قدرت شاسی بلند کادیلاک اسکالید-وی را به سطح بوگاتی ویرون (از 1001 اسب بخار) رسانده است. کادیلاک مدل تمام الکتریکی Escalade IQ را با قدرت 750 اسب بخار تولید می‌کند، اما هنسی نسخه محدودی از SUV بنزینی با موتور V شکل را رونمایی کرد. مدلی هیولا که قدرت 1000 اسب بخاری داشته و روی جاده همچون موشک زمین به زمین می‌تواند عمل کند.

به دنبال بسته H650 که در اوایل سال جاری ارائه شد، تیونر تگزاسی هنسی کادیلاک اسکالید-وی 1005 اسب بخاری را معرفی کرد با گشتاور 1193 نیوتن متری. موتور 6.2 لیتری V8 سوپرشارژ Escalade-V استاندارد 682 اسب بخار قدرت تولید می‌کند و گشتاور آن به 853 نیوتن متر می‌رسد. البته نسخه قدرتمندتر هنسی دارای سیستم ورودی هوا با عملکرد بالا، میل بادامک ویژه، سیستم اگزوز ارتقا یافته، مبدل‌های کاتالیزوری با عملکرد بالا و سوپاپ‌های ورودی جدید است.

 

کادیلاک اسکالید

 

به لطف کیت H1000 با ضمانت سه ساله/60000 کیلومتری هنسی می‌توان این مدل را شاسی بلند هیولا امریکایی تلقی کرد که در کنار طراحی هیجان انگیز و پرابهت خود، پیشرانه به شدت قدرتمندی دارد. قیمت این نسخه هنوز اعلام نشده و انتظار داریم دو برابر مدل اصلی هزینه خرید آن باشد. هنسی همیشه سعی کرده خودروهایی از برند فورد، شورولت، کادیلاک و برخی دیگر را تیونینگ کرده و اکثر مواقع نیز در بخش موتور تمرکز دارد.

بسته‌های تقویتی هنسی موجب می‌شود تا قدرت خودروها بسیار ارتقایافته و به یک غول برای مسابقه تبدیل شوند. اسکالید تازه معرفی شده توسط هنسی همان مدل نسل فعلی بوده و در حال حاضر شرکت کادیلاک نسخه تمام برقی آن هم با طراحی و فناوری حرکتی قابل توجه ارائه می‌دهد. برای کسب جزئیات بیشتر به سایت هنسی مراجعه کنید و این برند در تلاش بوده مدل‌های هیجان انگیزی را در آینده معرفی کند و اگرچه قیمت بالایی هم قائل است.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید