همراهی فرشته صدرعرفایی با مردم سیل‌زده سیستان

    کد خبر :674352

‎فرشته صدر عرفایی که به واسطه بازی در فیلم «شبی که ماه کامل شد»، تجربه حضور در استان سیستان و بلوچستان را دارد، بر ضرورت توجه هر چه بیشتر حاکمیت به مردمان سیل‌زده این استان تاکید کرد.

او با ابراز تاسف از کم‌توجهی به تعدادی از استان‌های کشور به ایسنا گفت: استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کردستان، خوزستان، بوشهر ….. بسیار محروم و مظلوم هستند. هرگز زیرساخت‌های لازم را در این استان‌ها ایجاد نکرده‌اید و متاسفانه این مناطق مدام یا دچار مشکلاتی مانند خشکسالی و ریز گرد می‌شوند یا طبیعت به آنان سخت می‌گیرد و بلایایی مانند سیل و زلزله بر سرشان می‌آید. در حالیکه باید امکانات و زیر ساخت‌های لازم وجود داشته باشد تا به هنگام بلایای طبیعی، این چنین دچار آسیب نشوند.

‎این بازیگر از مظلومیت استان‌های مرزنشین نیز یاد کرد و افزود: ساکنان مناطق مرزنشین جزو مظلوم‌ترین مردمان‌مان هستند؛ چه آنان که ناچار به کولبری می‌شوند و در این راه با انواع خطرها دست و پنجه نرم می‌کنند و چه آنان که مسایلی مانند خشکسالی و فقر، معیشت‌شان را متزلزل کرده و حال آنکه همه ما مردم ایرانیم و حق داریم از امکانات و منابع کشورمان به طور یکسان بهره‌مند شویم و بر مسئولان است که چنین شرایطی را در تمام ایران فراهم آورند.

منبع:ایسنا

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید