هشدار رسمی روسیه به آمریکا

    کد خبر :905025

رئیس‌جمهور اوکراین گفت که وی روز یکشنبه در کی‌یف با وزرای خارجه و دفاع آمریکا درباره تحویل گرفتن محموله‌های سلاح از واشنگتن گفت‌وگو می‌کند.

به گزارش ایسنا؛ «ولودیمیر زلنسکی»، رئیس‌جمهور اوکراین شنبه شب در سخنانی اظهار کرد که یکشنبه با آنتونی بلینکن و لوید آستین، وزرای خارجه و دفاع ایالات متحده آمریکا در کی‌یف دیدار و در مورد تحویل محموله‌های سلاح آمریکایی گفت‌وگو خواهد کرد.

زلنسکی با بیان اینکه “ما منتظر کمک بیشتر آمریکا هستیم”، افزود: با طرف آمریکایی درباره سطح کمک نظامی مورد نیاز اوکراین بحث خواهیم کرد.

وی ادامه داد: ایالات متحده از ما حمایت می‌‎کند و باعث خواهد شد به پیروزی برسیم، اما ما به تسریع در ارائه کمک‌ها نیاز داریم.

رئیس جمهور اوکراین تأکید کرد که ماریوپل تحت بمباران و حملات مداوم روس‌ها شرایط سختی را پشت سر می‌گذارد.

روسیه اخیرا در هشداری رسمی به آمریکا گفته است تا از ارسال تسلیحات بیشتر برای اوکراین خودداری کند، در غیر این صورت با «تبعات غیر قابل پیش‌بینی» مواجه خواهد شد.

به گزارش روزنامه واشنگتن‌ پست، مسکو اخیرا در یادداشتی دیپلماتیک هشدار داد که اقدام آمریکا و ناتو در ارسال سامانه‌های تسلیحاتی «حساس‌تر» به اوکراین در حال افزودن «هیزم به آتش درگیری» در آنجاست و می‌تواند «تبعات غیر قابل پیش‌بینی» به همراه داشته باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید